Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har falt pladask for en dongeribukse i strech med sleng i siste nummer av Kamille.

Den er fra forhandleren , noe som er helt ukjent for meg?? Synes å huske at jeg har sett en fin kjole derfra en gang før.

Det står oppført telefonnummer til forhandleren, men jeg kan jo ikke ringe der på en lørdagskveld. Noen som kan svare meg på dette? Er det en butikk i Oslo? Finnes de klærne her i Trondheim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får jo uansett heller ikke kjøpt dem nå da ;) . Jeg vet ikke, men søk på telefonummeret i telefonkatalogen evt. søk på merket og finn forhandlere i Norge.

Skrevet
Du får jo uansett heller ikke kjøpt dem nå da ;) . Jeg vet ikke, men søk på telefonummeret i telefonkatalogen evt. søk på merket og finn forhandlere i Norge.

Hehe... nei, jeg vet at jeg ikke får kjøpt dem i kveld :ler:

Jeg skal ringe forhandleren på mandag, men var litt spent på å høre her om det evt. var en butikk i Oslo som het det.

Skrevet

Kom i kontakt med forhandleren idag. Fikk vite et par butikker her som har den buksa. Ringte og snakket med butikken og skal dit og se på den. Men ekspeditrisen mente at det ikke var strech i den, og de hadde den ikke større enn str. 42, så da spørs det...

Skrevet

Reklame i KK for det: www.kaa.dk

Skrevet

Det er en liten butikk på hjørnet ved siden av Vika kino i Oslo. Jeg kjøpte en Kå-kjole der i sommer. (Likner på den langermede beige silkekjolen på websiden det ble linket til, men min har korte ermer.) Har mye lekkert italiensk også.

Butikken heter Cmoment: http://www.cmoment.no/

Catzy

Skrevet

Jeg var en snartur innom butikken som hadde buksa idag. Den største størrelsen de hadde var str. 40 - og ekspeditrisen mente at den ikke fantes større :overrasket: Og ikke var det strech i den i det hele tatt, som det sto i Kamille at det skulle være. Jeg prøvde den likevel, men den var altfor liten. Ikke var det så mye sleng i den som det så ut som på bildet heller. Nå sa riktignok dama som jeg snakket med hos Kå at det fantes 2 modeller, men at den butikken jeg var på hadde den modellen som jeg mente.

Uansett: det ble ikke noe kjøp. Jeg er riktignok på slankekur, men det er da grenser for hvor tynn jeg har tenkt å bli. Dessuten må jeg ha den lang i beina, og de buksene der var liksom i en lengde.

Jeg vet forøvrig at det ikke akkurat er moderne med slengbukser, men det er jo det jeg vil ha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...