Gå til innhold

Mulberry

Mettan

Anbefalte innlegg

Hei, er en av de som digger engelske Mulberrys vesker, lommebøker etc. jeg, da, finnes det flere her inne som også gjør det?? JA, de er dyre, og prisen kan vel ikke forsvares, men de er nå så fiiiiiiine da.....! Nysgjerrig på hva andre mener...

Endret av Mettan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes ikke det er sånn spesielt fint... helt ok, men er ikke så glad i rutemømsteret! Liker bedre Lois Vuitton... (Kjøpte en veske for noen år siden, men så begynnte "alle" å gå med det, og da var det ikke noe gøy lenger... :( ) Men de er jo også så sinnsvakt dyyyyyre!!! :o

Nei, siden jeg eren veske- elsker, får jeg nok holde meg til 199- typene!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er Burberry som har rutet ytterside, Mulberrys er for det meste ensfargete, enten i preget skinn eller såkalt "Scotchgrain" som er en vinylkvalitet. Er enig i at Louis Vuitton kanskje ikke er så "traust" som Mulberry, men allikevel.... :-) Og ja, Vuitton er også vanvittig dyrt!!! Ønsker meg en liten ekte Vuitton allikevel jeg da, det er jo ialle fall gratis å ønske... :-))

Endret av Mettan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milllaaaahhhh, les innleggene da..... så ser du at vi er KLAR over det... :roll: (selvom i min forvillelse melllom rutene en stakket stund...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rotehue, rotehue* :ler: Ja, det er meg det!!!

(Men jeg mener at Mulberry (at det går an å ha to sååå like navn!!! :o ) har noen ting med ruter inni???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er riktig det Linnie. Men Burberry rutene er veldig vanskelige å ta feil av, hvertfall for ett trenet øye.

Jeg irriterer meg litt over alle de som flyr rundt i falske Burberry ruter, det er helt utrolig at ett motehus som Burberry tillater billig-kjedene i å misbruke dere fremste varemerke.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg liker små detaljer av Burberry. Jeg har en frakk som er fra Burberry med som kun har rutene i foret. Veske og ett digert sjal har jeg også.

Liker Burberry.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...