AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Skrevet 3. desember 2023 Uansett hvilke influensere jeg ser bilde eller video av, så har de svay i ryggen og rumpa står ut. Får de ikke vondt i korsryggen av å stå slik? I dag har jeg sett Linni Meister, Carina Dahl, Nora Haukland, Fotballfrue og noen andre jeg ikke husker navnet på stå slik. Anonymkode: c3424...7eb
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Skrevet 3. desember 2023 De står bare sånn når de tar bilder, så de klarer nok seg fint😉🙃 Anonymkode: 31049...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De står bare sånn når de tar bilder, så de klarer nok seg fint😉🙃 Anonymkode: 31049...2b2 Men de tar jo bilder hele tiden, så da må jo ryggen bli stiv? Ts Anonymkode: c3424...7eb 1
Djungelvrål Skrevet 3. desember 2023 #4 Skrevet 3. desember 2023 Ja du kan så si. Er bare latterlig, at de aldri kan posere normalt på et eneste bilde! 1
exictence Skrevet 3. desember 2023 #5 Skrevet 3. desember 2023 Mange har vel tatt rumpeforstørrelse. Så da er de bare sånn
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #6 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uansett hvilke influensere jeg ser bilde eller video av, så har de svay i ryggen og rumpa står ut. Får de ikke vondt i korsryggen av å stå slik? I dag har jeg sett Linni Meister, Carina Dahl, Nora Haukland, Fotballfrue og noen andre jeg ikke husker navnet på stå slik. Anonymkode: c3424...7eb De poserer vel akkurat slik de vet at gir klikk fra slike som deg? Influenserne lever av oppmerksomhet. Det er det som gir penger i kassa og de vet nøyaktig hva de må gjøre for å holde på følgerne sine, og å rekruttere nye. De står nok ikke med den svaien i ryggen til vanlig, men det gjør seg sikkert på bilder når det er viktig at rumpa og brystene stikker ut. Anonymkode: 4370f...a17
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #7 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De poserer vel akkurat slik de vet at gir klikk fra slike som deg? Influenserne lever av oppmerksomhet. Det er det som gir penger i kassa og de vet nøyaktig hva de må gjøre for å holde på følgerne sine, og å rekruttere nye. De står nok ikke med den svaien i ryggen til vanlig, men det gjør seg sikkert på bilder når det er viktig at rumpa og brystene stikker ut. Anonymkode: 4370f...a17 Jeg klikker aldri på de, men de får vel klikk når jeg tilfeldigvis sveiper innom på snap. De irriterer meg noe grenseløst😐 Ts Anonymkode: c3424...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå