Gå til innhold

Får ikke alle disse influencerne vondt i korsryggen av å sette rumpa ut i været hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hvilke influensere jeg ser bilde eller video av, så har de svay i ryggen og rumpa står ut.

Får de ikke vondt i korsryggen av å stå slik?

I dag har jeg sett Linni Meister, Carina Dahl, Nora Haukland, Fotballfrue og noen andre jeg ikke husker navnet på stå slik.

Anonymkode: c3424...7eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De står bare sånn når de tar bilder, så de klarer nok seg fint😉🙃

Anonymkode: 31049...2b2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De står bare sånn når de tar bilder, så de klarer nok seg fint😉🙃

Anonymkode: 31049...2b2

Men de tar jo bilder hele tiden, så da må jo ryggen bli stiv?

Ts

• Liker 1
Skrevet

Ja du kan så si.  Er bare latterlig, at de aldri kan posere normalt på et eneste bilde!

• Liker 1
Skrevet

Mange har vel tatt rumpeforstørrelse. Så da er de bare sånn

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Uansett hvilke influensere jeg ser bilde eller video av, så har de svay i ryggen og rumpa står ut.

Får de ikke vondt i korsryggen av å stå slik?

I dag har jeg sett Linni Meister, Carina Dahl, Nora Haukland, Fotballfrue og noen andre jeg ikke husker navnet på stå slik.

De poserer vel akkurat slik de vet at gir klikk fra slike som deg? Influenserne lever av oppmerksomhet. Det er det som gir penger i kassa og de vet nøyaktig hva de må gjøre for å holde på følgerne sine, og å rekruttere nye. De står nok ikke med den svaien i ryggen til vanlig, men det gjør seg sikkert på bilder når det er viktig at rumpa og brystene stikker ut.

Anonymkode: 4370f...a17

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De poserer vel akkurat slik de vet at gir klikk fra slike som deg? Influenserne lever av oppmerksomhet. Det er det som gir penger i kassa og de vet nøyaktig hva de må gjøre for å holde på følgerne sine, og å rekruttere nye. De står nok ikke med den svaien i ryggen til vanlig, men det gjør seg sikkert på bilder når det er viktig at rumpa og brystene stikker ut.

Anonymkode: 4370f...a17

Jeg klikker aldri på de, men de får vel klikk når jeg tilfeldigvis sveiper innom på snap.

De irriterer meg noe grenseløst😐

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...