AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Skrevet 3. desember 2023 Dere som er i forhold og har det som status på facebook, kom det opp i feeden til andre når dere gjorde det? Jeg er i et forhold på fjerde året, men gjør lite på SoMe, men tenkte å endre status slik at den kan bli public. Men, vil det i så fall komme som en nyhet i andres feed? Det ønsker jeg ikke, liker ikke oppmerksomhet men vil gjerne ha det som status at jeg er i forhold uten at det blir noe styr. Anonymkode: cb826...e51 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Skrevet 3. desember 2023 Ja, kommer opp. Hvis du setter forholdsdelen på skjult før du endrer det, så putter inn at du er i et forhold og evnt med hvem, og så tar det tilbake til public kommer det ikke opp Anonymkode: 78384...7d7 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, kommer opp. Hvis du setter forholdsdelen på skjult før du endrer det, så putter inn at du er i et forhold og evnt med hvem, og så tar det tilbake til public kommer det ikke opp Anonymkode: 78384...7d7 Har hatt det som "only me" (altså skjult sikkert) lenge, så da mener du at om jeg setter det til "Public" nå så kommer det ikke opp som en slags "nyhet" for andre? Anonymkode: cb826...e51
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #4 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har hatt det som "only me" (altså skjult sikkert) lenge, så da mener du at om jeg setter det til "Public" nå så kommer det ikke opp som en slags "nyhet" for andre? Anonymkode: cb826...e51 Nei Anonymkode: 38472...e3f 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #5 Skrevet 3. desember 2023 Tror du får valget om å poste det på newsfeeden eller ikke Anonymkode: 8f59f...24c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå