Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvilken var finest her da? Til en dame på over 50, vil si med helt grei figur for alderen, timeglass med antydning til mage. 

BMI 23-24-ish, så er det også på bordet 😆

IMG_6795.jpeg

IMG_6871.jpeg

Skrevet

To til:

IMG_6872.jpeg

IMG_6873.jpeg

Skrevet

Den første var nydelig.

Anonymkode: 665cc...cdd

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Synes de var fine alle sammen, om du er opptatt av å ikke se større ut enn du er så kan det være lurt å huske på at velur ikke er like forgiving som andre tekstiler. Kjole nummer 3 så likevel veldig deilig ut iom at den ikke ligger stramt over magen, blir jo fort en del mat i jula

Anonymkode: c42ce...0ee

• Liker 1
Skrevet

Den første var veldig fin synes jeg!

Anonymkode: a569d...32c

• Hjerte 1
Skrevet

De to øverste var fine, ingen av de to neste. 

Anonymkode: 35c55...232

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Synes de var fine alle sammen, om du er opptatt av å ikke se større ut enn du er så kan det være lurt å huske på at velur ikke er like forgiving som andre tekstiler. Kjole nummer 3 så likevel veldig deilig ut iom at den ikke ligger stramt over magen, blir jo fort en del mat i jula

Anonymkode: c42ce...0ee

Hehe…. Ja, godt poeng! 😅

Skrevet

Likte den siste best! Men litt vanskelig å si med tanke på fargevalg, siden jeg ikke vet hvilke farger du kler best.

Anonymkode: dcd20...a63

Skrevet

2 eller 4😊

Anonymkode: 3f296...58e

Skrevet

Fine kjoler alle sammen, men to øverste passer best til jul. 

Selv ville jeg gått for den grønne (nr. 2), men det er fordi jeg kler grønt best. 

Skrevet

Grønn nr.2.var nyyydelig😍

Skrevet

Nr 2. Særlig hvis du har litt byste. Er fint med v- utringning da. De to nederste synes jeg var litt trege

Anonymkode: eb90e...a38

Skrevet

Nummer 2 var helt klart finest, og jeg synes også det høres ut som den er best egnet for deg 

Anonymkode: 30e87...000

Skrevet

Syns de to øverste var finest, men nr. 3 går også 🙂 Spørs hvilken fasong du kler best. Nummer 4 syns jeg ikke var en julekjole egentlig 😉 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...