AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Skrevet 3. desember 2023 Er bare usikker på om smykket passer til kjolen, men tanker? Anonymkode: 47ebe...d11 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Skrevet 3. desember 2023 Ja det grønne kjedet passer Anonymkode: 341ae...76f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Skrevet 3. desember 2023 Superfint! Anonymkode: b6724...6b2 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #4 Skrevet 3. desember 2023 Ja, du kan absolutt ha det. Men nesten så jeg lurer på om det er nødvendig med det smykket? Kjolen er så fin og skimrende i seg selv så vet ikke om det kanskje blir litt mye? Mulig jeg hadde valgt noen drama-øredobber eller et litt stort armbånd med noe grønt i stedet. Men jeg er ganske "less is more"-type, avhenger jo mye av det og da. Noen kler jo "more is more" veldig godt 🙂 Anonymkode: 050b0...66f 2
Bacteria Skrevet 3. desember 2023 #5 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ja, du kan absolutt ha det. Men nesten så jeg lurer på om det er nødvendig med det smykket? Kjolen er så fin og skimrende i seg selv så vet ikke om det kanskje blir litt mye? Mulig jeg hadde valgt noen drama-øredobber eller et litt stort armbånd med noe grønt i stedet. Men jeg er ganske "less is more"-type, avhenger jo mye av det og da. Noen kler jo "more is more" veldig godt 🙂 Anonymkode: 050b0...66f Litt enig her. Smykket kommer litt «bort» på et vis, hadde kjolen vært utringet ville smykket vært nødvendig. 1
Natta1980 Skrevet 4. desember 2023 #6 Skrevet 4. desember 2023 Veldin fin kjole, fargen og fasongen. Ville utelatt smykket.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #7 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er bare usikker på om smykket passer til kjolen, men tanker? Anonymkode: 47ebe...d11 Kjør på med smykke. Ekstra elegant til flott kjole😊 Anonymkode: ff56b...3d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå