Gå til innhold

Leier du klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Jeg kunne gjerne prøvd det til f.eks et bryllup eller spesiell anledning, men det blir litt styr med henting av pakken, levere tilbake og slikt. Bruker heller det jeg allerede har.

Anonymkode: 3c9af...3f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Jeg kunne gjerne prøvd det til f.eks et bryllup eller spesiell anledning, men det blir litt styr med henting av pakken, levere tilbake og slikt. Bruker heller det jeg allerede har.

Anonymkode: 3c9af...3f6

Hva med å låne bh eller truse?

Anonymkode: e82c4...36f

Skrevet

Har aldri gjort det, men er ikke fremmed for tanken på å leie f.eks en brudekjole eller en bunad om jeg hadde hatt behov for det. Synes det er skikkelig unødvendig å bruke mange tusen på f.eks. en brudekjole man skal ha på seg én dag i livet. 

Skrevet

Jeg leide brudekjole da jeg giftet meg. Fra brudesalongen. Betalte 6000 - det inkluderte en matchende veske og cape, tilpassing og rensing. 

Kunne kanskje ha leid hvis jeg skulle på gallamiddag, ser ingen vits i å kjøpe gallakjole for å bruke den bare 1 kveld.

Men ellers: nei takk.

Skrevet

Har hørt om det ,men selv har jeg ikke prøvd det enda. Det kunne være interessant å teste det ut for spesiell anledning f.ek bryllup , konfirmasjon eller til og med juleboard. Absolutt ikke noe for hverdagsbruk.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Litt fordi at en del av det leveres via post uten mulighet for å prøve først. Og litt fordi jeg finner mye fine, rimelige klær som sikkert koster det samme som å leie en luksuskjole. Og jeg vil ikke ha på meg at jeg ødelegger et plagg eller det blir borte. Ser ikke helt hvor miljøvennlig det er, egentlig.. Sende frem og tilbake klær.. Hvis man har noen klær man ikke bruker noe særlig, så vil det vel være like greit å selge klærne. Spesielt hvis det er klær som går fort ut av fashion.

Anonymkode: 5926f...66d

Skrevet

Det hadde jeg aldri turt 🫣😆😝

Hadde vært kjemperedd for å ødelegge eller få flekker på plagget.....

Meg i et nøtteskall 🫣

Skrevet

Jeg har ikke leid klær enda ettersom jeg kjenner en person som har en voldsom garderobe, et godt hjerte, og samme størrelse som meg.

Om min bekjent ikke hadde hatt det jeg trengte for anledningen hadde jeg ikke hatt noen problemer med å leie. Jeg er ikke interessert i å ha klær hengende i skapet som jeg ike bruker. Jeg har ikke bunad (som er et sikkert valg i mange tilfeller), og er sjelden i finere tilstelninger.

Jeg har vurdert å investere i en dress hos skredder, med sømmonn så jeg kan få den til å fungere for vektendringer.

Anonymkode: c4fcd...823

Skrevet

Det har jeg gjort flere ganger. 

Anonymkode: 72660...f4b

Skrevet

Jeg har ikke en livsstil hvor det er aktuelt - jeg har pentøy nok til anledningene som dukker opp. Men jeg har ingen problemer med å se at for de som har et liv som innebærer mye arrangementer hvor antrekk er viktig og det forventes stadig variasjon og fornying, kan det være en god løsning. 

Skrevet

Ryddet for brukerangrep og svar til det. 

_popcorn_, adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...