Gå til innhold

Sette opp Windows 11 - avinstallere Xbox Game Bar & personverninnstillinger som krever tredjeparts-tillatelser på cookies?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å sette opp en splitter ny PC, og det er mitt første møte med Windows 11. Til nå har jeg klart å avinstallere alt dette Xbox-tullet. Men denne her holder igjen og har ikke mulighet for avinstallering i det hele tatt:

XboxGameBar_uninstall.png.456fce666a6d44b86bb653cc5412c829.png

Hvordan blir jeg kvitt rælet?

Neste man ut er Windows sine personverninnstillinger på nett. Jeg skjønner at slik som med myonlinechoices, eller hva EU sin dysfunksjonelle samleside heter, så trenger man å åpne for tredjeparts-cookies. Jeg gjorde det etter denne feilmeldingen, og gikk så tilbake. Men disse innstillingene likte å sprette tilbake til "på". Er det en måte å ha denne innstillingen varig slik jeg vil ha den, og kjøre blokkering av tredjepartscookies samtidig?

MSPrivacy_tredjepartscookies.thumb.png.c416c94c8444825fcd8d596dce1d3141.png

Anonymkode: c26f2...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Googlet det for deg :)

https://answers.microsoft.com/en-us/xbox/forum/all/how-do-i-uninstall-x-box-game-bar-app/2a913ece-194d-40d7-8ec0-f93372ab6069

If the "Uninstall" button for the Xbox Game Bar app is grayed out and unclickable, it may mean that the app is currently running or that you do not have the necessary permissions to uninstall it. Here are some steps you can take to try and uninstall the app:

Anonymkode: 100cf...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Googlet det for deg :)

https://answers.microsoft.com/en-us/xbox/forum/all/how-do-i-uninstall-x-box-game-bar-app/2a913ece-194d-40d7-8ec0-f93372ab6069

If the "Uninstall" button for the Xbox Game Bar app is grayed out and unclickable, it may mean that the app is currently running or that you do not have the necessary permissions to uninstall it. Here are some steps you can take to try and uninstall the app:

Anonymkode: 100cf...bee

Prøvde dette først, men det fungerte ikke. Kan prøve igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...