Gå til innhold

Så mange menn på Tinder som krever at dama trener

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så sykt mange menn som avslører fatphobiaen sin på Tinder! En ting er om man er godt trent selv og søker en partner med samme interesser for å dele tid på trening sammen, men nå snakker jeg om helt middelmådige menn og menn under middels, menn med pappakropp, slaskete og overvektig gamerkropp eller dvask gammelmannskropp. De skriver ting som "Fint om du liker sunn mat og trening", "Must at du har tatt vare på kroppen din", "Ser helst at du er i treningsstudio når du ikke er med meg", "Søker en dame som har kontroll på kostholdet og ikke spiser for mye sukker", "Du må foretrekke trening fremfor junkfood" osv. De kunne like gjerne skrevet at de var fatphobiske.

Jeg trener hver dag, er slank, spiser sunt og med det man ikke kan unngå å kalle en bra kropp sett i forhold til idealkroppen til de som søker en fit og trent dame men alle disse mennene går rett til venstre på tinder. Om damer hadde skrevet i sine profiler at de ikke ville ha tjukke menn så hadde menn begått terrorangrep. Kroppspresset på damer er høyt og det fra menn som ikke har en eneste markert muskel selv loooool

Anonymkode: de156...6fb

• Liker 32
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri sett det der. Jeg har sett at de søker noen som "tar vare på kroppen", det er det nærmeste.

Men det er en del som ikke vil ha noe "drama" 😂

Anonymkode: c0453...1c5

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror Tinder er et forferdelig sted. Kanskje du bør logge av og finne folk andre steder i stedet. 

AnonymBruker skrev (På 3.12.2023 den 16.46):

Jeg har aldri sett det der. Jeg har sett at de søker noen som "tar vare på kroppen", det er det nærmeste.

Men det er en del som ikke vil ha noe "drama" 😂

Er det Tindersk for "jeg er ikke interessert i ansvar av noe slag"?

• Liker 15
  • Nyttig 14
Skrevet

Jeg tror ikke det er flere menn enn damer som gjør det.
Faktisk tror jeg det er flere damer som krever en godt trent mann enn vice versa.
Men det er kanskje lov når det er damer som ønsker seg godt trente, muskuløse menn med kraftige armer og skuldre osv?

Anonymkode: de38a...8f5

• Liker 8
Skrevet

Bare å zappe dem vekk, så kan de telle makroer og diskutere diverse ulovlige tilskudd med hverandre. 

( gymberta)

Anonymkode: 78621...1a2

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

At folk har preferanser er supert. Om man ikke passe dem er det bare å gå videre.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

De derre treningsgutta som har "gymmen" som hobby er jo råkjedelige, så de skal du være glad du slipper. Trening som primære fritidsdssyssel, det er bare nitrist.

Anonymkode: 6f1ad...97f

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er så sykt mange menn som avslører fatphobiaen sin på Tinder! En ting er om man er godt trent selv og søker en partner med samme interesser for å dele tid på trening sammen, men nå snakker jeg om helt middelmådige menn og menn under middels, menn med pappakropp, slaskete og overvektig gamerkropp eller dvask gammelmannskropp. De skriver ting som "Fint om du liker sunn mat og trening", "Must at du har tatt vare på kroppen din", "Ser helst at du er i treningsstudio når du ikke er med meg", "Søker en dame som har kontroll på kostholdet og ikke spiser for mye sukker", "Du må foretrekke trening fremfor junkfood" osv. De kunne like gjerne skrevet at de var fatphobiske.

Jeg trener hver dag, er slank, spiser sunt og med det man ikke kan unngå å kalle en bra kropp sett i forhold til idealkroppen til de som søker en fit og trent dame men alle disse mennene går rett til venstre på tinder. Om damer hadde skrevet i sine profiler at de ikke ville ha tjukke menn så hadde menn begått terrorangrep. Kroppspresset på damer er høyt og det fra menn som ikke har en eneste markert muskel selv loooool

Øhhh? Og dere damer gjør liksom ikke det samme? Pluss poengterer at han må ha bra økonomi i samme slengen, gjerne gavmild og som liker reise masse? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror ikke det er flere menn enn damer som gjør det.
Faktisk tror jeg det er flere damer som krever en godt trent mann enn vice versa.
Men det er kanskje lov når det er damer som ønsker seg godt trente, muskuløse menn med kraftige armer og skuldre osv?

Anonymkode: de38a...8f5

Kan du vise til noen profiler hvor under middels damer indirekte eller direkte skriver at de ikke vil ha tjukke menn i profilteksten sin? Jeg finner ti menn på bare 80 swipe som skriver det om damer 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Mufle skrev (5 minutter siden):

Er det Tindersk for "jeg er ikke interessert i ansvar av noe slag"?

Det er også mulig, jeg leser det som "Ikke si meg imot, jeg vil gjøre akkurat som jeg vil uten at noen skal si noe på det". Antar de vil ha en sånn liten velfrisert dokkedame som står klar med tøflene når de kommer hjem fra jobb ...

Lurer på hva slags damer (hvis det er noen) som sveiper høyre på sånne ...

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Så mange damer på tinder som krever at en mann er 1.80+ høy, veltrent, høyt utdannet med god økonomi. So what? Tinder er en søppelplass. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Har det egentlig noe med fatphobia å gjøre?

Jeg er opptatt av trening selv og kunne ikke vært sammen med sofagris som aldri trener. Noen kilo ekstra har ingenting å si, det handler om livsstil og ikke om utseende.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Trenger ikke legge noen brett på det med treningskrav. Bare hun er tynn så driter de i om hun er tynn fordi hun trener eller om hun er tynn fordi hun spiser lite. 

Anonymkode: 414f1...d66

• Liker 2
Skrevet

Det er unødvendig å legge så mye i det der...

Jeg er overvektig selv, trener ikke på studio av ulike grunner, og om en mann sier han ikke vil være sammen med en overvektig dame.. Ok. Det gjør ikke meg noe. Jeg vil ikke være sammen med noen som ikke vil være sammen med meg heller. 

Folk er forskjellige og folk liker forskjellige ting og hva andre liker og ikke liker er håpløst å bry seg om. Det har jo ingenting å si.... 

Anonymkode: 20341...b34

• Liker 8
Skrevet

Menn på tinder bryr seg overhodet ikke om man trener, da de ikke orker å lese biogrfien, men sveiper ja på alt. Jeg er fan av preferanser, men om jeg skal gi et tips, vil det være å bry seg mindre om de som ikke har deg som preferanse og heller fokusere på de som har det. Nok en tråd om at tykke er uattraktive? Jeg synes det er rart at så mange har preferanser om kropp, men ingen grav om at man ser etter en person som ikke har et normalt menneskesyn. Og da mener jeg at det er greit å ikke synes at noe er tiltrekkende, men å bruke tid på å gi informasjon om hva man ikke selv synes er attraktivt.

• Nyttig 2
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å ha det som krav til en mann, selv om jeg trener selv. Trening er ikke for alle, og jeg kjenner flere som ikke trener aktivt men som likevel er i god form.

Anonymkode: 3abe8...4f2

Skrevet

Ja det er vanlig å ville ha en date som er hekta på trening. Tror de eneste gutta som ikke vil bryr seg om det er de som selv hater å trene. 

Anonymkode: f835e...1d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er vanlig å ville ha en date som er hekta på trening. Tror de eneste gutta som ikke vil bryr seg om det er de som selv hater å trene. 

Anonymkode: f835e...1d0

Jeg tror du har rett. De som er interessert i trening ønsker en partner som er interessert i trening og de eneste som ikke er opptatt av dette er de som ikke er opptatt av trening som også ser etter en person med lignende interresser.

• Liker 1
Skrevet

Swipe left, mer er det vell ikke å tenke på. Man må rote gjennom mye søppel for å finne fine mennesker på dating apper... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2023 den 16.58):

Trenger ikke legge noen brett på det med treningskrav. Bare hun er tynn så driter de i om hun er tynn fordi hun trener eller om hun er tynn fordi hun spiser lite. 

Anonymkode: 414f1...d66

Nettopp- fatphobia

Det som er sykt er at jeg fikk mer komplimenter på kroppen min når jeg hadde spiseforstyrrelser og var innlagt for alvorlig undervekt, enn når jeg "bare" er slank,fit og rett under sunn BMI.

Menns kroppssyn på damer er så toxic 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...