Gå til innhold

Forstørrede bryst og smerter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde EL forrige fredag eller lørdag. For 2-3 dager siden, så doblet puppene seg over natten og jeg klarer ikke å bruke bh. De er sprengte og veldig ømme. Vanligvis har jeg litt ømme brystvorter noen dager før mens, og noen ganger ikke. 

Noen som har opplevd dette såpass tidlig ved en tidlig graviditet? :) 

Anonymkode: 58abe...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! De gjorde fysisk vondt når vi kjørte over humper i veien med bilen 🙈 Var helt krise. Det var første symptom for meg. Vedvarte ganske lenge. 

Anonymkode: a7226...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jepp! De gjorde fysisk vondt når vi kjørte over humper i veien med bilen 🙈 Var helt krise. Det var første symptom for meg. Vedvarte ganske lenge. 

Anonymkode: a7226...b31

Takk for svar! Kan ikke ha dyna over en gang. Aldri vært så sår, siden jeg var gravid med første for mange år siden….. men var usikker…. Redd for å håpe litt for mye. Husker du når du fikk så vondt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (3 timer siden):

Om det er pga graviditet vil du få positive test imorgen. Så du er 7-8 dpo? 

Får alle det så tidlig? Fikk ikke positiv før 3 dager etter IKM med sønnen min skjønner du.. Har bestilt tidlig tester nå, men vet ikke hvilken dag de kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får alle det så tidlig? Fikk ikke positiv før 3 dager etter IKM med sønnen min skjønner du.. Har bestilt tidlig tester nå, men vet ikke hvilken dag de kommer. 

Vil tro det er kanskje er litt for tidlig for gravid symptomer nå. Der kan jo også komme pga hormoner etter eggløsning eller før mens 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første symptom hos meg, i tillegg til tett nese og mange livaktige drømmer. Merket det flere dager før jeg testet. Tre svangerskap, likt i alle.

Anonymkode: 0db55...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (19 minutter siden):

Vil tro det er kanskje er litt for tidlig for gravid symptomer nå. Der kan jo også komme pga hormoner etter eggløsning eller før mens 

Jeg pleier aldri å få dobbel str på puppene og så sensitive. Klarer ikke og hoppe eller jogge en gang.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Første symptom hos meg, i tillegg til tett nese og mange livaktige drømmer. Merket det flere dager før jeg testet. Tre svangerskap, likt i alle.

Anonymkode: 0db55...cea

Er tett i nesa også!!! Å drømmer mye rart. Husker du hvor mange dpo? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er tett i nesa også!!! Å drømmer mye rart. Husker du hvor mange dpo? :)

Jeg har nettopp blitt gravid gjennom IVF, og fra dag 5 til dag 7 etter innsett (8-10 dpo) skjedde det masse med puppene, der de ble hovne, veldig ømme og området rundt brystvortene ble større. Natt til 10 dpo var brystvortene så ømme at jeg våknet hver gang de kom borti dyna i løpet av natta. Fikk i tillegg tett nese, mye rare drømmer, ble svimmel og fikk oppblåst mage de samme dagene. Jeg testet ikke før 13 dpo, men den var da klart positiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venterpåregnbuen skrev (1 time siden):

Jeg har nettopp blitt gravid gjennom IVF, og fra dag 5 til dag 7 etter innsett (8-10 dpo) skjedde det masse med puppene, der de ble hovne, veldig ømme og området rundt brystvortene ble større. Natt til 10 dpo var brystvortene så ømme at jeg våknet hver gang de kom borti dyna i løpet av natta. Fikk i tillegg tett nese, mye rare drømmer, ble svimmel og fikk oppblåst mage de samme dagene. Jeg testet ikke før 13 dpo, men den var da klart positiv. 

Åååh, takk for utfyllende svar. Blitt veldig svimmel og oppblåst også. Promper mye… Spennende og nervepirrende tid. Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene bare øker og nå har jeg fått veldig vondt i korsryggen og bekkenet i tillegg. Tisser hver 30-60 min. 

Tok en tidlig digital, orker ikke tyde… På ettermiddagsurin (tisset for én time siden også). Ble negativ. Forventet IKM er lørdag…. Er det fortsatt håp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Symptomene bare øker og nå har jeg fått veldig vondt i korsryggen og bekkenet i tillegg. Tisser hver 30-60 min. 

Tok en tidlig digital, orker ikke tyde… På ettermiddagsurin (tisset for én time siden også). Ble negativ. Forventet IKM er lørdag…. Er det fortsatt håp?

ja, lørdag er jo lenge til

Anonymkode: 24e84...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ja, lørdag er jo lenge til

Ok, puh! Føler «alle» får så tidlige positive tester….. Da er ikke håpet over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok, puh! Føler «alle» får så tidlige positive tester….. Da er ikke håpet over

forstår deg godt, men det kan ta noen dager for hcg og stige etter egget er festet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...