Gå til innhold

Har du en desemberliste eller en adventskalender med aktiviteter og når de skal gjøres?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå i adventstiden eller er du mer typen av at du tar hver dag som den faller seg og ser ting an og gjør ting litt på sparket? Og hva står på din liste/kalender

Anonymkode: 8c52d...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en ganske spikret plan på hvordan desember ser ut ja. Det er alt mulig fra å se adventskalender, vaske huset skikkelig, julemarked, til Julepresanger og lage julekaker 

Anonymkode: 0f746...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja 'ish...

Det er vel mer en halveis overlevelseplan for desember for noen som ikke er særs begeistret for desember enn en adventskalender 😅 

*Men jeg har en julefilm hver dag. 1 var Grinchen, 2. Gremlins. I dag er det Narnia...

*Flaxkalender og Asbjørnsen julekalender står på listen hver dag

*Jeg har plottet inn håndballVM, og da er det fullt kjør smileys-cheerleading-151859.gif.8df8e7131825c03f8a971cc53b08d790.gifsmileys-cheerleading-867900.gif.b38d7112d947ece6dc66d550e106b330.gifOm så kongen selv hadde ringt når håndballjentene spiller hadde jeg ikke tatt tlf. Menyen til den tradisjonen er alltid Klementiner og Julebrus (og ville mengder med engasjement)

*I går stod å finne frem adventspynt og "båltur" på planen. Da pakket jeg sekken med litt ved, saueskinn, grillpølser, kakao og marshmallows og jeg dro avsted til en fin bålplass. Det var ganske magisk og med nysnø i løpet av natten og formiddagen satte de den perfekte stemningen.

Screenshot_20231203_172513_Gallery.thumb.jpg.01d5ae5363cf0235115507bde3ff7381.jpg

*Jeg har ellers julekonsert, juleverksted med venner, vaskeliste, julemarked, bakst, handling m handleliste, julebord, julemiddag m venner på planen og når det er en plan som involverer andre mennesker må det *trommevirvel* planlegging til, så ting som involverer andre enn meg har blitt planlagt med hvem og når og slikt. 

Men jeg er ikke en sånn type som tenker på jul fra juni til desember og hører på julemusikk året rundt og vet nøyaktig til hvilket sekund jeg skal gjøre alt og er super organisert men i år har jeg nailet adventstiden ganske nøysomelig... Laget meg liste å greier å greier. Og noe på listen er i "må/bør" kategorien og noe er bare lyst og gøy kategorien. Og noe er begge deler. Men julen kommer okke som tenker jeg.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere aktiviteter utenfor huset heldigvis i år. Ingen avslutninger eller julebord,eller konserter eller show.

Anonymkode: 34b11...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen liste her. Det er jo faste ting vi gjør hver desember som å bake ulike julekaker, pynte pepperkakelandsby, se julefilmer osv, men det gjøres når vi har tid og lyst. Det er jo ikke ting vi glemmer. Jeg har lister over hva hver enkelt skal få i julegave hvor jeg krysser ut ettersom det blir kjøpt inn og hvis jeg drev med julevask hadde jeg sikkert hatt en liste for det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...