AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Skrevet 3. desember 2023 Jeg har astma som forverres veldig ved kulde. Legen rådet meg til å bruke jonasmaske, men den er jo helt forferdelig å bruke! Det er ikke nok plass til nesen, det dugger på brillene, strikken sitter ikke riktig og det blir helt vått bak masken. Jeg må bruke en hals over for å få den til a sitte, men det ender alltid med at jeg bare bruker halsen og prøver å ikke puste så mye. Finnes det noen bedre alternativ, som funker. Jeg har ikke veldig lyst til å betale over 500kr for flere greier som ikke blir brukt. Anonymkode: 202f3...99a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Skrevet 3. desember 2023 Jeg brukte Jonasmaske med strikk, som ikke måtte holdes på plass med buff e.l. Den fungerte best for meg, men jeg plagdes likevel med dugg og slikt. Måtte tørke gitteret på innsiden med papir titt og ofte. De "løse" maskene var likevel mye verre. (Snakker i fortid siden jeg ikke har behov for masken lenger, har blitt noe bedre samt ikke lenger i jobb med mye utetid.) Anonymkode: 19ab5...d37
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg brukte Jonasmaske med strikk, som ikke måtte holdes på plass med buff e.l. Den fungerte best for meg, men jeg plagdes likevel med dugg og slikt. Måtte tørke gitteret på innsiden med papir titt og ofte. De "løse" maskene var likevel mye verre. (Snakker i fortid siden jeg ikke har behov for masken lenger, har blitt noe bedre samt ikke lenger i jobb med mye utetid.) Anonymkode: 19ab5...d37 Ser nå at du nevner strikken og dermed har samme maska, så da var det dessverre ikke mye hjelp i det tipset. XD Jeg klarte å få strikken til å sitte greit nok og hadde bare en buff over for å skjule den for å slippe spm fra nysgjerrige unger... Anonymkode: 19ab5...d37
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #4 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg brukte Jonasmaske med strikk, som ikke måtte holdes på plass med buff e.l. Den fungerte best for meg, men jeg plagdes likevel med dugg og slikt. Måtte tørke gitteret på innsiden med papir titt og ofte. De "løse" maskene var likevel mye verre. (Snakker i fortid siden jeg ikke har behov for masken lenger, har blitt noe bedre samt ikke lenger i jobb med mye utetid.) Anonymkode: 19ab5...d37 'Hyggelig' å få vite at de løse er verre, da sparer jeg meg ihvertfall for det bomkjøpet. Anonymkode: 202f3...99a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå