AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Skrevet 3. desember 2023 Må si jeg alltid var fornøyd med at jeg brukte mine litt yngre dater med å ligge og flørte med kjekke menn. Ingen fast forhold, men nå har det slått meg at jeg burde kanskje brukt tiden på de som faktisk hadde følelser for meg. Sett fra dagens standpunkt så skjønnner jeg ikke hva jeg faktisk tjente med å være en produkt for menn bare fordi de var kjekke. Ja, men hva har det med meg å gjøre. nå som 35 åring ser jeg dating på en helt annerledes måte og føler jeg må starte alt på nytt, da er jeg rundt 40 før jeg finner den rette. Tror faktisk jeg dummet meg ut ved å tro at jeg aldri blir eldre. Hadde snudd tiden tilbake om jeg kunne og datet menn som faktisk likte meg en sjanse. Huff å bli eldre er skummelt! Anonymkode: 4ec8e...3d9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Skrevet 3. desember 2023 Dette er ikke skrevet av en kvinne, nice try. Anonymkode: 38bb3...9ba 13 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Skrevet 3. desember 2023 Tettheten av rasshøl og menn som vil absolutt ingenting er like høy i alle kjekkhetsklasser, så du har neppe gått glipp av noe. Anonymkode: 1c260...7b6 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #4 Skrevet 3. desember 2023 Ja, helt enig. Mange kvinner kaster bort sine attraktive år på å ligge rundt med chads og alfahanner. Når de er blitt eldgamle burger over 30 år er kampen tapt og ingen vil ha dem lengre. Om bare kvinner kunne forstå at de må bruke første del av 20 årene på å slå seg til ro med første og beste kar og få barn med ham. På den måten blir det mindre konkurranse på datingmarkedet og alle vil finne seg en partner. Hvorfor skal dette være så vanskelig for kvinner å forstå? Alle mennesker er like mye verdt og det er egentlig ett fett hvem man ender opp med å gifte seg og få barn med, bare så lenge alle får unnagjort dette når de er i 20 årene. Det er kun i den alderen kvinner er attraktive og har noe å tilby menn. Hvorfor skal kvinner være så nøye på det? Anonymkode: d7c00...ff0
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #5 Skrevet 3. desember 2023 Er du en kvinne? Beklager at svaret mitt er kvasse om du er reel, men er så lei av at menn kommer å sier slikt som dette. Var du et produkt eller hadde du sex fordi du hadde lyst? Har du virkelig blitt 35 år og mistet sans og samling over at du har egne behov? Om du ikke brukte tid på dem, likte du dem sikkert ikke nok til mer, du må ta det valget som føles rett her og nå. Det er ikke bare en vei følelser skal gå, det er urettferdig mot noen å være med dem kun fordi de liker deg. Å bli eldre er skummelt! Der er vi enige! Preach 😢 Anonymkode: 72517...41a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #6 Skrevet 3. desember 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er ikke skrevet av en kvinne, nice try. Anonymkode: 38bb3...9ba dette er helt klart skrevet av en kvinne. dett er slik alle kvinner føler når de har kastet sine beste år uten å få noe for det, sitter igjen og må begynt å jakte etter noen å dele livet med i høy alder uten resultater, i det mannen de ga seg selv til nå har en a noen kose klump. å jo da tro meg. kvinner angrer dypt. Anonymkode: 69e23...9b8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #7 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, helt enig. Mange kvinner kaster bort sine attraktive år på å ligge rundt med chads og alfahanner. Når de er blitt eldgamle burger over 30 år er kampen tapt og ingen vil ha dem lengre. Om bare kvinner kunne forstå at de må bruke første del av 20 årene på å slå seg til ro med første og beste kar og få barn med ham. På den måten blir det mindre konkurranse på datingmarkedet og alle vil finne seg en partner. Hvorfor skal dette være så vanskelig for kvinner å forstå? Alle mennesker er like mye verdt og det er egentlig ett fett hvem man ender opp med å gifte seg og få barn med, bare så lenge alle får unnagjort dette når de er i 20 årene. Det er kun i den alderen kvinner er attraktive og har noe å tilby menn. Hvorfor skal kvinner være så nøye på det? Anonymkode: d7c00...ff0 Du må forstå at når en kvinne er I tidlig 20 årene er det ikke alle som er klare for barn enda, og de går ikke å tenker på dette sorry for ordbruken, jækla incel dritten, noe som er helt rett. Som kvinne er jeg 100 prosent uenig, kvinner er frie mennesker som får lov til å leve livet forbi det å kunne føde barn, om de ikke vil føde barn i tidlig 20 årene, da blir det noe annet. Hvorfor skal menn være så nøye på det? Du er kravstor og virkelighetsfjern. Aldri om en kvinne skal ha barn med en drittsekk som rullerer henne fra 5- 1 år spørs når de får dette barnet, nei en slik innstilling burde siles ut fra reproduksjonen, bra dere sliter. Anonymkode: 72517...41a 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #8 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): dette er helt klart skrevet av en kvinne. dett er slik alle kvinner føler når de har kastet sine beste år uten å få noe for det, sitter igjen og må begynt å jakte etter noen å dele livet med i høy alder uten resultater, i det mannen de ga seg selv til nå har en a noen kose klump. å jo da tro meg. kvinner angrer dypt. Anonymkode: 69e23...9b8 Hei, jeg er en kvinne som ikke angrer, du tok visst feil. Alt jeg angrer på er samtaler som denne, men må jo bry meg fordi det er for tåpelig til at noen skal begynne å ta dere serriøst. Anonymkode: 72517...41a 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #9 Skrevet 3. desember 2023 Hovedinnlegget gir absolutt ingen mening og er også garantert skrevet av en bitter incel som vil få kvinner over 30 til å føle seg usikre. Ja, kvinner blir eldre, men det gjør menn også. Personlig vil jeg se at dating som «voksen» er lettere fordi man er tryggere på seg selv og mer bevisst på hva man er ute etter. Anonymkode: ece6c...f09 3 5
miss summers Skrevet 3. desember 2023 #10 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): dette er helt klart skrevet av en kvinne. dett er slik alle kvinner føler når de har kastet sine beste år uten å få noe for det, sitter igjen og må begynt å jakte etter noen å dele livet med i høy alder uten resultater, i det mannen de ga seg selv til nå har en a noen kose klump. å jo da tro meg. kvinner angrer dypt. Anonymkode: 69e23...9b8 Alle kvinner 😂😂 1
miss summers Skrevet 3. desember 2023 #11 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hovedinnlegget gir absolutt ingen mening og er også garantert skrevet av en bitter incel som vil få kvinner over 30 til å føle seg usikre. Ja, kvinner blir eldre, men det gjør menn også. Personlig vil jeg se at dating som «voksen» er lettere fordi man er tryggere på seg selv og mer bevisst på hva man er ute etter. Anonymkode: ece6c...f09 Yes. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #12 Skrevet 3. desember 2023 1 minutt siden, miss summers said: Alle kvinner 😂😂 ja alle kvinner som er ute av spillet og ønsker seg en partner uten å få det, hadde ønsket å snudd tiden tilbake 🫡 Anonymkode: 69e23...9b8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #13 Skrevet 3. desember 2023 Så, du koste deg med kjekke menn, men mener samtidig at du lot menn bruke deg som et produkt? Du brukte ikke de i like stor grad? Dere var ikke voksne som alle valgte å ha sex for uforpliktet nytelse? Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor folk orker og gå og angre på slike ting. Ts, om du i dag kunne reist tilbake i tid og blitt den 20 år gamle deg, men mistet alle minnene om fremtiden, så hadde du gjort akkurat det samme igjen. Vi tar tusenvis av valg hver dag basert på hvem vi er, erfaringene vi har og hva vi ønsker. På den tiden ønsket du å ha uforpliktet sex, ikke løpe etter forhold. Nå ønsker du å se etter et forhold, men om 10 år kan det være at du ønsker å leve lykkelig som singel. Skal du da sitte og angre på at du søkte etter forhold på denne tiden? Nei, altså. Anonymkode: 90a2d...2d6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #15 Skrevet 3. desember 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Så, du koste deg med kjekke menn, men mener samtidig at du lot menn bruke deg som et produkt? Du brukte ikke de i like stor grad? Dere var ikke voksne som alle valgte å ha sex for uforpliktet nytelse? Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor folk orker og gå og angre på slike ting. Ts, om du i dag kunne reist tilbake i tid og blitt den 20 år gamle deg, men mistet alle minnene om fremtiden, så hadde du gjort akkurat det samme igjen. Vi tar tusenvis av valg hver dag basert på hvem vi er, erfaringene vi har og hva vi ønsker. På den tiden ønsket du å ha uforpliktet sex, ikke løpe etter forhold. Nå ønsker du å se etter et forhold, men om 10 år kan det være at du ønsker å leve lykkelig som singel. Skal du da sitte og angre på at du søkte etter forhold på denne tiden? Nei, altså. Anonymkode: 90a2d...2d6 jeg tror personlig at ikke skal være problem å ha sex med kjekke menn og samtidig gå inn i forhold. det er nok bare et problem når man drar det litt langt som 30, 35 eller 40+. kjenner selv mange som hadde det moro med kjekke menn, men søkte forhold rundt 26-30 års alderen og som nå er fast i forhold. Anonymkode: 69e23...9b8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #17 Skrevet 3. desember 2023 Jeg fikk barn tidlig i 20-årene med en psykisk syk drittsekk (uhell). Fikk neste barn tidlig i 30-årene med nok en mann som viste seg etterpå å være slem mot min eldste når det yngste barnet ble født. Nå som 39-åring har jeg full kontroll og forkaster drittsekker. Takk og lov for modenhet, erfaring og utvikling. I dag er nesten ingen 20-åringer kapable til å få barn. Modenheten har gått rett vest og samfunnet er lagt opp til å helst få barn etter man er 30. De idiotiene som sier at damene er best når de er 20 etc. kan ha et permanent eple i munnen og låse fast fingrene slik at de ikke kan skrive. Jeg er for øvrig mye mer ettertraktet tidlig i 40-årene enn i både 20-årene og 30-årene blant menn i slutten av 20-årene til tidlig 50-årene. Anonymkode: 51be9...b57 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #18 Skrevet 3. desember 2023 Jeg har ingen tro på at det hovedinnlegget er skrevet av en kvinne, det oser bittert mannfolk i stedet. Anonymkode: 90307...99f 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #19 Skrevet 3. desember 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: blant menn i slutten av 20-årene til tidlig 50-årene. Anonymkode: 51be9...b57 haha.... Anonymkode: 69e23...9b8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #20 Skrevet 3. desember 2023 Og jeg gjorde på en prikk hva jeg ville i 20-åra, og det var gøy. Gifta meg og fikk barn med en litt for lite attraktiv og litt for gammel kar som 30-åring, og den neste mannen min traff jeg som 50-åring, vakker som en gud, velutdanna og hjertegod. Vi er gift nå. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke valgte en bedre mann å gifte meg og få barn med. Anonymkode: 5ef78...232 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå