AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Skrevet 3. desember 2023 Har et barn på 14 mnd. Gir henne melk hver dag, men må si jeg er usikker på hvor mye behovet hennes er. Gir rundt 80 ml om dagen. Men kan jeg gi mer? Hvor mye isåfall Anonymkode: 9c337...879
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Skrevet 3. desember 2023 Vanlig melk? Altså, ku melk, eventuelt havremelk? Er det noe begrensing på det da? Vi ga så mye hun ville ha da hun var på den alderen. Anonymkode: 7bd14...94c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har et barn på 14 mnd. Gir henne melk hver dag, men må si jeg er usikker på hvor mye behovet hennes er. Gir rundt 80 ml om dagen. Men kan jeg gi mer? Hvor mye isåfall Anonymkode: 9c337...879 Vi gir en flaske, dvs 330 ml. 80 ml om dagen er ikke mye, det anbefales inntil 5 dl om dagen (melk, yoghurt eller lignende). Du gir under 1DL. Vi gir yoghurt med havregryn + en flaske melk, også spiser jo barnet ost, mat med melk i (sauser osv). Anonymkode: fb9e1...29a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #4 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har et barn på 14 mnd. Gir henne melk hver dag, men må si jeg er usikker på hvor mye behovet hennes er. Gir rundt 80 ml om dagen. Men kan jeg gi mer? Hvor mye isåfall Anonymkode: 9c337...879 Så mye hun vil ha uten at det fortrenger appetitten på mat. Men vann er den beste tørstedrikken. Både mtp. tannhelse, vekt og vane. Anonymkode: 3bd1e...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå