AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Del Skrevet 3. desember 2023 La oss si du har en tung dag og føler deg kjip, hva er det du kan gjøre som gjør at du føler deg litt bedre? Tenker da spesielt på velvære, hudpleie og lignende. For meg er det fotbad og fotpleie. Langt fotbad, skrubbe føttene, vaske de godt, klippe tåneglene og smøre inn med fuktighetskrem. Føler meg veldig bra etter det... Vet at enkelte liker å f.eks barbere hele kroppen og skrubbe seg og føle seg myk og god, men for meg er det virkelig fotpleie som setter prikken over i'en. Anonymkode: cdae9...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Del Skrevet 3. desember 2023 Det som funker best er å sette på gladmusikk jeg liker Anonymkode: f93fa...40d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Del Skrevet 3. desember 2023 Ta meg et varmt bad, se en god serie som jeg synes er morsom. Lakker negler så jeg føler meg mer fresh. Anonymkode: 1b9fe...e36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 4. desember 2023 #4 Del Skrevet 4. desember 2023 Ta ansiktsmaske Sminke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #5 Del Skrevet 4. desember 2023 Dusje, om ikke vannet var fryst! 😟😅 Hadde vært så godt med varmt vann på kroppen nå, massere inn sjampo, tenne det gode duflyset. Anonymkode: 37663...671 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 4. desember 2023 #6 Del Skrevet 4. desember 2023 Setter mobilen og andre potensielle urokråke-duppedingser på "Ikke forstyrr" Går en tur i parken/naturen for å bli kvitt "dårlig" energi og fylle opp med "glad" energi, samt få bekymringer og sorger på avstand og satt i perspektiv. Enkelte dager blir det veldig lange gåturer, andre dager heller kjappe. I tillegg er det jo kjekt å gjøre noe for kroppen Skriver for å få orden på tankene eller tegner når ordene ikke vil komme frem Skifter på senga og rydder det som evt. må/bør ryddes Utstrakt selvpleie, herunder (alt ettersom hva jeg føler for): - Karbad/Dusj - Pedikyre og/eller manikyre - Fjerning av alt uønsket kroppshår - Dyprens av ansiktshuden - Ansiktsmaske - Hårkur - Farging av øyevipper - Lakkerer neglene - Føner håret på lav temperatur, etterfulgt av glattetang - Leker meg med sminke og hårfrisyrer - Tanntråd, tannpuss, og munnskylling (vel, dette gjør jeg daglig, men enkelte kvelder er det et sabla ork) Stiller meg opp foran speilet og sier til meg selv "Du er ikke så aller verst!" Lager meg en kopp urtete, og legger meg i ny-oppredd seng. Åååh, da er livet rett så fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå