Gå til innhold

Før likte jeg å ake med barna og å leke på Leos lekeland sammen.med de, er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som kjenner seg igjen?

Jeg synes det er trist, men sånn er det...

Føler eldste fikk det beste av meg på dette området, da var jeg max motivert. Har to barn med litt under tre år mellom, og interessen begynte å dale da yngste var rund fem år.  Nå er yngste ti år. Vi var ute og aket i dag, men jeg kjenner at jeg egentlig synes det er ganske kjedelig. :-(

Anonymkode: 105aa...0c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det litt på samme måte. Så nå prøver jeg så godt jeg kan å dra på aking med vennefamilier. Da kan barna ake og kose seg også rigger foreldrene med boller, varm drikke og bål hvis forholdene passer for det. En liten basecamp altså. 

Anonymkode: 81eb0...f23

• Liker 3
Skrevet

Overskriften ble litt feil. Skulle være: Før likte jeg å ake med barna og å leke på Leos lekeland med de, men nå synes jeg det er kjedelig. Er det vanlig?

HI

Skrevet

Jeg tenker at når barna er ti så går det greit å leke med jevnaldrende og at ikke mor og får er med og løper villmann i bakken. 🤣

• Liker 4
Skrevet
lillevill skrev (20 minutter siden):

Jeg tenker at når barna er ti så går det greit å leke med jevnaldrende og at ikke mor og får er med og løper villmann i bakken. 🤣

Jeg ser absolutt den, men barna vil så gjerne dele sånne opplevelser med nettopp meg. 

HI

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Overskriften ble litt feil. Skulle være: Før likte jeg å ake med barna og å leke på Leos lekeland med de, men nå synes jeg det er kjedelig. Er det vanlig?

HI

HI til deg og😊

Anonymkode: 084d7...fda

Skrevet

Før synes jeg det var koselig å vandre fra lekeplass til lekeplass med ungene. Det orker jeg ikke så mue mer nå når eldste ikke er med. Det har blitt kjedeligere med årene. Men elsker å ake å leke i snøen da🙌🏻 leos har jeg aldri likt. For mue folk😂

Anonymkode: cc818...ce9

Skrevet

Jeg ELSKET det da de var mindre….Og er uten tvil den meste ‘’lekne’’ mammaen i vennegjengen..

Meeeeen etter 12 år sammenhengende med ett av barna under 6 år, så kjenner jeg at det ikke gir meg like mye glede altså😅 Eldste er nå straks 13.

Barna vil også gjerne gjøre ting med meg nå.. Men jeg er jo eldre og, og sier med GOD SAMVITTIGHET oftere nei nå enn før…

Gjør masse med de fortsatt, men nå er det mer styrt av hva jeg vil, og ikke så mye hva de vil..

Og tenker det er helt innenfor, jo eldre de blir!

Mine merker veldig godt om jeg sier ja til å gjøre noe sammen med de, også orker/vil jeg egentlig ikke😅 

Så da er jeg ærlig og sier nei… 

Anonymkode: 26d4f...40a

Skrevet

Synes dette er ganske vanlig. Jeg har en 12-åring nå, og synes jeg var en mye mer aktiv forelder når hen var yngre. Med årene blir barna mer selvstendig og da daler også motivasjonen for å gjøre ting.

Anonymkode: 21508...3ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Flere som kjenner seg igjen?

Jeg synes det er trist, men sånn er det...

Føler eldste fikk det beste av meg på dette området, da var jeg max motivert. Har to barn med litt under tre år mellom, og interessen begynte å dale da yngste var rund fem år.  Nå er yngste ti år. Vi var ute og aket i dag, men jeg kjenner at jeg egentlig synes det er ganske kjedelig. 😞

Du er vel mobilavhengig som resten av Norge/Verden og får ikke nok dopamin av det. Synd at barna dine skal lide av det.

Anonymkode: 2fc1d...9da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...