Gå til innhold

Hvor lenge dusjer du? Er det greit å dusje 40 minutter i varmt vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eller er det veldig dårlig for strømregningen? 

Jeg snakker ikke om 40 minutter varm dusj daglig, men en sjelden gang. Total relaxation. 

Anonymkode: 55442...f40

Hvis du betaler strømmen selv, kan du jo gjøre akkurat som du vil.

Er det noen andre som betaler for strømmen, må du nesten spørre vedkommende om det er greit å dusje så lenge. Jeg tipper nei.

Skrevet

Selv forstår jeg ikke at noen gidder å stå i dusjen i 40 minutter! Kjedelig er det og den tida kan brukes til noe fornuftig. Maks 10 minutter med hårvask på meg. 

Anonymkode: 08ece...4cd

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok ikke hatt samvittighet til det. I kommunen min oppfordres alle til å ikke sløse med vannet. Vi har nok vann til alle i teorien, men ikke hvis alle skal ta 40 minutters dusjer.

Anonymkode: 23b82...99b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Eller er det veldig dårlig for strømregningen? 

Jeg snakker ikke om 40 minutter varm dusj daglig, men en sjelden gang. Total relaxation. 

Anonymkode: 55442...f40

10 min.

Kvinne.

Anonymkode: ab577...222

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Jeg synes det høres ut som en veldig sløsing med ressurser.

Hvis du betaler strømmen selv (og ikke bor et sted der vann/strøm er inkludert i en fastsatt husleie), er det jo ingen som kan stoppe deg. Men jeg ville ikke gjort det. Ta et bad i stedet?

Skrevet

Jeg kan godt dusje en stund med podcast på øret, kuring av hår, filing av føtter, barbering osv. men 40 min er for lenge.  Unner meg å bare stå en stund meg litt for varmt vann rennende over meg på slutten av dusjen nå om vinteren.  Huden min hadde heller ikke tålt en så lang dusj, får eksem på leggene bare jeg tenker på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...