AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Skrevet 3. desember 2023 Min 3 år gamle TV er kaputt. Skjermen sluttet plutselig fungere, og jeg er nødt til å sende den via posten inn til service. Noen andre som har vært med på lignende? Hva ble resultatet, fikk dere ny TV eller kunne den repareres? Veldig typisk at dette skjer nå før jul. Spesielt siden jeg må vente på å motta emballasje fra nettbutikken før jeg i det hele tatt kan sende TVen inn. Vil jeg ha krav på å motta en låne TV i mellomtiden? Anonymkode: e5bdc...fab
endo Skrevet 3. desember 2023 #2 Skrevet 3. desember 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Min 3 år gamle TV er kaputt. Skjermen sluttet plutselig fungere, og jeg er nødt til å sende den via posten inn til service. Noen andre som har vært med på lignende? Hva ble resultatet, fikk dere ny TV eller kunne den repareres? Veldig typisk at dette skjer nå før jul. Spesielt siden jeg må vente på å motta emballasje fra nettbutikken før jeg i det hele tatt kan sende TVen inn. Vil jeg ha krav på å motta en låne TV i mellomtiden? Anonymkode: e5bdc...fab Lurer på hva som har skjedd med Norge jeg. Alle skal ha krav på noe... uten og faktisk undersøke de faktiske betingelser. Spør kundeservice. Ingen her vet om hvordan avtalen din ser ut, eller engang hvilken nettbutikk du har handlet fra.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Skrevet 3. desember 2023 Når man har kjøpt en dyr vare som har garanti i 5 år, og den slutter å fungere etter 3 år med normal bruk, så har man da vitterlig krav på å enten få reparert den eller pengene tilbake? Anonymkode: e5bdc...fab
enkefru Skrevet 3. desember 2023 #4 Skrevet 3. desember 2023 Den vil bli sjekket, og repart dersom det er mulig/lønnsomt. Hvis ikke får du ny/tilsvarende sum tilgode. De pleier å tilby låne-TVer
endo Skrevet 3. desember 2023 #5 Skrevet 3. desember 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Når man har kjøpt en dyr vare som har garanti i 5 år, og den slutter å fungere etter 3 år med normal bruk, så har man da vitterlig krav på å enten få reparert den eller pengene tilbake? Anonymkode: e5bdc...fab Hvem sier garantien er 5år? Det er produsent som stiller garanti. I Norge har vi 5 års reklamasjonsrett ved forbrukerkjøp. Noe som har helt andre vilkår enn garanti 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå