AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Skrevet 3. desember 2023 Typen min snakker med en annen dame, hun vet ikke at han har kjæreste da vært forhold er ganske nylig. De snakker mye, og han holder hun veldig skjult. Jeg har spurt han om denne damen, og da lager han problemer av alt annet og feier dette unna. Han finner da ting å ta meg på, og grunner for å gjøre det slutt. Dette skjer hver gang jeg drar opp samtalene angående hun. Det skal sies at hun bor 4 timer kjøretur unna fra Oslo, og de har aldri møttes. Kan jeg sende hun en melding for å få sannheten? Anonymkode: 43f45...c2c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Skrevet 3. desember 2023 Sende henne melding? Hvorfor skal du det? Du er på vei inn i et forhold med en mann du ikke klarer å kommunisere med, og som du åpenbart ikke kan stole på. Og så tenker du å løse det ved å overvåke mannen og oppsøke venninnene hans??? Anonymkode: 6bef3...e7b 16 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Skrevet 3. desember 2023 Kan du ikke bare finne deg en kjæreste som vil ha deg 100% i stedet for en annen dame? Anonymkode: 5ea50...e7d 15 2 7
AprilLudgate Skrevet 3. desember 2023 #4 Skrevet 3. desember 2023 Hyggelig start på forholdet da 🥶 Hvorfor skal du egentlig det? 8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #5 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Typen min snakker med en annen dame, hun vet ikke at han har kjæreste da vært forhold er ganske nylig. De snakker mye, og han holder hun veldig skjult. Jeg har spurt han om denne damen, og da lager han problemer av alt annet og feier dette unna. Han finner da ting å ta meg på, og grunner for å gjøre det slutt. Dette skjer hver gang jeg drar opp samtalene angående hun. Det skal sies at hun bor 4 timer kjøretur unna fra Oslo, og de har aldri møttes. Kan jeg sende hun en melding for å få sannheten? Anonymkode: 43f45...c2c *henne, ikke hun. Og ærlig talt, ikke bli i et forhold der det er så lite tillit. Det er bortkastet tid, og ender sjelden bra uansett. Anonymkode: 26844...f41 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #6 Skrevet 3. desember 2023 Hvorfor er du sammen med denne dusten? Han for deg grunner for å slå opp med deg? Tror jeg hadde svart "du skal slippe å slå opp, vi er allerede ferdige din taper". Anonymkode: 87f3f...212 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #7 Skrevet 3. desember 2023 Ikke ta kontakt med henne! Her hadde jeg sagt farvel og gått videre. Vil du virkelig være sammen med en som starter et forhold på denne måten? Anonymkode: c56e4...14b 9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #8 Skrevet 3. desember 2023 Ja, det ble jo slutt etter diskusjonen for to dager siden. Er bare at jeg vil prøve å finne ut hva som har vært greia. Føler meg jo lurt. han fortsetter å skrive til meg, og jeg vet han kommer til å forsøke å få meg tilbake. Anonymkode: 43f45...c2c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #9 Skrevet 3. desember 2023 Hun/henne (norsksidene.no) Hun/henne Hun og henne er to former av det samme pronomenet. Du kan bruke hun/henne på samme måte som jeg/meg, du/deg, vi/oss og de/dem. Subjektsform og objektsform Hun er subjektsform av pronomenet. Henne er objektsform. Anonymkode: 90b94...7fd 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #10 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det ble jo slutt etter diskusjonen for to dager siden. Er bare at jeg vil prøve å finne ut hva som har vært greia. Føler meg jo lurt. han fortsetter å skrive til meg, og jeg vet han kommer til å forsøke å få meg tilbake. Anonymkode: 43f45...c2c Men hvorfor trenger du å vite? Anonymkode: 87f3f...212 3
Daria Skrevet 3. desember 2023 #11 Skrevet 3. desember 2023 Du forventer at et ukjent menneske skal fortelle deg om sitt privatliv bare fordi du vil vite? 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #12 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Typen min snakker med en annen dame, hun vet ikke at han har kjæreste da vært forhold er ganske nylig. De snakker mye, og han holder hun veldig skjult. Jeg har spurt han om denne damen, og da lager han problemer av alt annet og feier dette unna. Han finner da ting å ta meg på, og grunner for å gjøre det slutt. Dette skjer hver gang jeg drar opp samtalene angående hun. Det skal sies at hun bor 4 timer kjøretur unna fra Oslo, og de har aldri møttes. Kan jeg sende hun en melding for å få sannheten? Anonymkode: 43f45...c2c HVIS du skal sende ho en mld, vær hyggelig! Hvis ho er uvitende så er det ikke noe moro å bli beskyldt eller avhørt. MEN hva snakker de om da? Vet du at det er en flørtende tone mellom de eller er de kun venner? Jeg fant i går ut at en som likte meg (inntil for toppen en uke siden) og jeg har vært sammen med for mange år siden plutselig har fått seg dame. Jeg liker ikke han på den måten og ser han som venn, så føler bare for å ikke ta kontakt med han. Jeg vil ikke være grunnen til noens drama i forholdet, men hadde ei dame sendt meg melding å beskyldt meg for å ødelegge mellom de så hadde jeg nok fått hjertet i halsen da det aldri er min intensjon. Jeg rygger heller unna enn å ødelegge tilliten mellom et par. Tror kanskje du heller burde prøve å snakke med kjæresten din enn å ta kontakt med ho. Si til han at om han ikke kan snakke om slike ting så vil dere alltid ha problemer i forholdet og da er det ingen vits å dra det lenger. Han må være åpen og ærlig. Jeg har vært i flere forhold hvor forholdene har fått problemer ganske fort fordi mennene ikke klarer å se ting fra mitt synspunkt, være ærlig og lar venninner som liker kjæresten fortsette å bruke kjæresten min til alt av tjenester. De forholdene har vart i ca to år før ting har gått så dårlig at vi har slått opp uansett. Kunne like gjerne slått opp etter noen mnd fordi ting fortsatt var det samme to år senere, fremdeles samme ting vi kranglet eller diskuterte om. Anonymkode: 452ef...e84 1
Rødstrupa Skrevet 3. desember 2023 #13 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun/henne (norsksidene.no) Hun/henne Hun og henne er to former av det samme pronomenet. Du kan bruke hun/henne på samme måte som jeg/meg, du/deg, vi/oss og de/dem. Subjektsform og objektsform Hun er subjektsform av pronomenet. Henne er objektsform. Anonymkode: 90b94...7fd Her har vi norsklæreren igjen😂😂😂 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #14 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): HVIS du skal sende ho en mld, vær hyggelig! Hvis ho er uvitende så er det ikke noe moro å bli beskyldt eller avhørt. MEN hva snakker de om da? Vet du at det er en flørtende tone mellom de eller er de kun venner? Jeg fant i går ut at en som likte meg (inntil for toppen en uke siden) og jeg har vært sammen med for mange år siden plutselig har fått seg dame. Jeg liker ikke han på den måten og ser han som venn, så føler bare for å ikke ta kontakt med han. Jeg vil ikke være grunnen til noens drama i forholdet, men hadde ei dame sendt meg melding å beskyldt meg for å ødelegge mellom de så hadde jeg nok fått hjertet i halsen da det aldri er min intensjon. Jeg rygger heller unna enn å ødelegge tilliten mellom et par. Tror kanskje du heller burde prøve å snakke med kjæresten din enn å ta kontakt med ho. Si til han at om han ikke kan snakke om slike ting så vil dere alltid ha problemer i forholdet og da er det ingen vits å dra det lenger. Han må være åpen og ærlig. Jeg har vært i flere forhold hvor forholdene har fått problemer ganske fort fordi mennene ikke klarer å se ting fra mitt synspunkt, være ærlig og lar venninner som liker kjæresten fortsette å bruke kjæresten min til alt av tjenester. De forholdene har vart i ca to år før ting har gått så dårlig at vi har slått opp uansett. Kunne like gjerne slått opp etter noen mnd fordi ting fortsatt var det samme to år senere, fremdeles samme ting vi kranglet eller diskuterte om. Anonymkode: 452ef...e84 Tenkte å være hyggelig og bare spørre fordi jeg vil vite hva han sier. Men ja, det har vært mye snakking og en flørtende tone vil jeg si Anonymkode: 43f45...c2c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #15 Skrevet 3. desember 2023 Hvis du virkelig vil redde forholdet, så ville jeg sendt en melding, på en respektfull måte. Men dette er da en veldig dårlig start Anonymkode: c3691...88c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #17 Skrevet 3. desember 2023 Artmo3 skrev (3 minutter siden): Hvordan fikk du vite det? Jeg så tilfeldigvis meldingene når han så på telefonen når vi satt sammen, så da spurte jeg videre om dette.. og ja-fryktelig dårlig start. vi har vært «sammen» i ett år, altså eksklusive. Men ikke vært i ett forhold, det ble vi først for litt siden. Anonymkode: 43f45...c2c
endo Skrevet 3. desember 2023 #18 Skrevet 3. desember 2023 31 minutter siden, AnonymBruker said: Sende henne melding? Hvorfor skal du det? Du er på vei inn i et forhold med en mann du ikke klarer å kommunisere med, og som du åpenbart ikke kan stole på. Og så tenker du å løse det ved å overvåke mannen og oppsøke venninnene hans??? Anonymkode: 6bef3...e7b Så fordi man snakker med et annet kjønn så kan man ikke stole på den personen? Wow sjalusien lenge leve her på kg.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #19 Skrevet 3. desember 2023 For en forjævli start på et «forhold» tror du dette blir bra i fremtiden? Anonymkode: 0b642...5eb
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #20 Skrevet 3. desember 2023 endo skrev (3 minutter siden): Så fordi man snakker med et annet kjønn så kan man ikke stole på den personen? Wow sjalusien lenge leve her på kg. Nå er det snakk om flørting da, med en han prøver å skjule, de aller fleste ville reagert da Anonymkode: c3691...88c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå