Gå til innhold

En kvinne fysiske /psykiske reaksjonsmønster ved kåthet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er  en kvinnes sitt  sikre  fysiske / psykiske reaksjonsmønster når hun  kjenner på den  sexuell tenningen  og kjenslene av at  kåtheten er ifred med å bygge seg opp. I motsettning til kvinner får hankjønn  sikre tegn  (erigrert penis ) utløst ved en individuell psykisk / fysisk reaksjon som utløser  kåtheten.Menn  kan bli kåte av øye som  de ser og det går på  følelser, kjensler, og  de letter på trykket ved å tømme rognposen igjennom onani, sex etc. I motsettning til menn har kvinner ikkje noen "sikre fysiske  synlige reaksjoner" som avslører at de er kåte. Menns oppfattning er at det  fysiske/ psykiske reaksjonsmønster hos kvinner  avsløres igjennom bekledning, og kroppspråket endrer seg. 

Mange opplever   sexuell tilnerming  under inntak av alkohol, og da blir noen vurderingsevner,og da  opplever de  kortsluttning  i noen  antenner som skal fange opp noen signaler   spill både hos menn og kvinner satt utav spill

Anonymkode: 3e2e6...048

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvordan er  en kvinnes sitt  sikre  fysiske / psykiske reaksjonsmønster når hun  kjenner på den  sexuell tenningen 

Det er ingen sikre fysiske eller psykiske «reaksjonsmønster»..

Anonymkode: 44036...3f5

• Nyttig 1
Skrevet

Enig i at det er ingen skrie tegn hos kvinner. 

Men, du kan tolke i henhold til setting. Både menn og kvinner blir varme, så man kan se at kinnene blir røde, man kan se at blikket, og stemmen endres, både for menn og kvinner, så blir stemmen litt dypere, pusten endres også. Man, puster dypere, mer i takt med deg. Man, kan ha et blikk som både er forførende og øyne som ser på lepper, og andre kroppsdeler. Man, rører seg roligere etc. Øynene kan også bli litt glassaktig (ala fuktigere). 

Men, nå snakker vi om såppass stor opphisselse at det er overhodet ingen tvil.  

Før den tid, kan du, om du er oppmerksom se noe av dette. Men, da er gjerne kvinnen allerede flørtende på andre tidligere måter. 

Anonymkode: f9cab...de9

• Nyttig 2
Skrevet

*tydeligere måter. Skulle det stå. 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ingen sikre fysiske eller psykiske «reaksjonsmønster»..

Anonymkode: 44036...3f5

Dessuten er ikke alltid psykisk/mental og fysisk tenning helt synkronisert. På engelsk kalles det "arousal non-concordance", vet ikke om vi har et godt norsk uttrykk for det.

Hun kan bli våt og fysisk "klar" for sex, men ikke være helt på plass i form av mental tenning. Eller det kan også være omvendt. Det samme er mulig for menn også, at ereksjonen og mental tenning ikke alltid er på plass samtidig . Mange faktorer kan virke inn på dette. Det vil ikke nødvendigvis være likt fra gang til gang for samme person heller, mer uavhengig av kjønn. 

God seksuell kjemi mellom to personer handler jo gjerne en del om å være god på å føle seg frem og fange opp partnerens tegn og signaler i tenningsfasen. Det er liksom grenser for hvor teoretisk dette kan forstås og diskuteres.

Anonymkode: 544a0...321

• Nyttig 1
Skrevet

Kvinnen får oppsvulmet klitoris akuratt som menn får erigrert penis. Du trenger virkelig å lære deg mer om kvinnekroppen

Anonymkode: a131b...4c0

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kvinnen får oppsvulmet klitoris akuratt som menn får erigrert penis. Du trenger virkelig å lære deg mer om kvinnekroppen

Ja, ein mann trenger å lære  kvinnekroppens hemmligheter  bedre  å kjenne, men  kanskje fordelaktig om kvinnen selv lærde seg selv først bedre å kjenne. Ein kan ikkje lære andre å kjenne før  ein først  har lærd seg selv å kjenne.

Dei fleste menn som har levd saman med ein partner en tid har vel  forlengst avslørt endringer i kroppsspråket i  reaksjonsmønsteret  når de blir kåte.

Pussigt nok har både menn, og  kvinner  vanskeligheter med å  sette ord på, og avsløre  følelsesmessige endringer i reakasjonsmønsteret. 

Skrevet

Det er jo sikre tegn, men da må man tett innpå:) Partnere lærer vel uansett å gjenkjenne kroppspråket til hverandre, men enig i at det er litt vanskeligere å tyde en kvinne. 

Skrevet

Jeg trodde ikke det var sikre tegn hos mannen heller… Kan ikke penis bli stiv uten kåthet?

• Nyttig 1
Skrevet
visp skrev (2 timer siden):

Det er jo sikre tegn, men da må man tett innpå:) Partnere lærer vel uansett å gjenkjenne kroppspråket til hverandre, men enig i at det er litt vanskeligere å tyde en kvinne. 

Sexkoden hos  kvinnfolka er slett ikkje enkel å løs.  

Skrevet
1 minutt siden, Fioljenta said:

Jeg trodde ikke det var sikre tegn hos mannen heller… Kan ikke penis bli stiv uten kåthet?

Jovisst. Jeg prøvde å si noe om dette i et tidligere innlegg (#5). 

Anonymkode: 544a0...321

• Liker 1
Skrevet

Min mann har iallefall ikke noe problem med å merke at jeg er kåt. 

Anonymkode: daab9...147

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han spurte "med klær på". Altså ikke nakene damer, eller en dame han tydeligvis kan ta på, på vagina..

Skrevet

Nå en kvinne er kåt, klarer hun ikke å gjøre to ting samtidig.. Hun klarer knapt en ting 😇

Vil tro reaksjonsmønsteret øker med økt kåthet, for det er jo forskjell på småkåt og sprengkåt. Så hvis kvinnen er sprengkåt, er det jo veldig lett å se reaksjonen.. Man må nesten være sveisblind for å ikke se det🙈

Gjest Mr. Ron
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

God seksuell kjemi mellom to personer handler jo gjerne en del om å være god på å føle seg frem og fange opp partnerens tegn og signaler i tenningsfasen. Det er liksom grenser for hvor teoretisk dette kan forstås og diskuteres.

Ja, man for «litt» erfaring med årene. Kanskje blikket, hoftebevegelser, og som noen sa oppkledningen (hun får ofte et klimaks når alt stemmer og hun føler seg vel - sexy.) Da er hun også svak for «anerkjennende ord». Det viser hun tydelig med blikk og bevegelser, noe som gjerne kan etterprøves😌.

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Pussigt nok har både menn, og  kvinner  vanskeligheter med å  sette ord på, og avsløre  følelsesmessige endringer i reakasjonsmønsteret

Ja, jeg synes også det er vanskelig å sette ord på slike ting. Fordi det kan være forskjellig fra gang til gang. Og kanskje en følelse må være «oppfylt», før den andre avgjørende følelsen kan vekkes til livet. Vi menn (jeg) tar ofte feil der..😳

Skrevet

Innser at jeg virkelig aldri har vært kåt med en mann før, selv om jeg har vært våt. 

Anonymkode: d90c2...4a3

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...