AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Del Skrevet 3. desember 2023 Hei Jeg trenger en nattkrem for min dehydrerte hud. Har ikke så mye kviser men har store porer og produserer mye olje om huden ikke er hydrert nok. Helst ikke produkter med olje i.. Har noen en de kan anbefale? 😊 Anonymkode: f3d05...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Del Skrevet 3. desember 2023 Pyungkang yul sin panthenol ato balm cream er fantastisk Anonymkode: 9b3b4...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #3 Del Skrevet 4. desember 2023 Jeg bruker Clinique moisture surge intense,den er ihvertfall oljefri. Finnes også en som er litt lettere. Huden min elsker denne. Etterat jeg begynte med oljefri krem har jeg omtrent ikke hatt urenheter. Anonymkode: 02950...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #4 Del Skrevet 4. desember 2023 Jeg elsker serien (gode, gamle) oil og ulay. Jeg kan ikke ha en fettet hudkrem og denne er så god og lett. ( og rimelig) Anonymkode: 076b6...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #5 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg elsker serien (gode, gamle) oil of ulay. Anonymkode: 076b6...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå