anonymisert2001 Skrevet 3. desember 2023 #1 Del Skrevet 3. desember 2023 Er det nyttig med apple watch? Vurderer å kjøpe men vet ikke om det er verdt det i forhold til pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 3. desember 2023 #2 Del Skrevet 3. desember 2023 Det kommer nå alt ann på hva behovet er. Skal du "bare" ha ei klokke så er den kanskje litt overkill. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 3. desember 2023 #3 Del Skrevet 3. desember 2023 For å ta mitt behov. Jeg har Apple Watch 7 med mobildata på og bruker den regelmessig igjennom dagen. Åpenbart for å sjekke tiden. Så slipper jeg å bli fristet til å sjekke meldinger og SoMe når jeg drar frem telefonen. Jeg får viktige varsler der via vibreringer. Så slipper jeg å dra frem mobilen unødvendig. Jeg bruker den til å logge treningsturer. Ganske nøyaktige målinger og klokka varsler meg om forbedringer (eller forverringer) av treningsminutter og lignende. Av og til tar jeg kun klokka med på turer/treningsturer, og spiller da musikk i fra den direkte i AirPods koblet til den. Åpenbart bruker jeg den til betalinger i butikken. Dobbelttrykk på sideknappen så betaler jeg med Apple Pay. Jeg bruker den til å loggføre søvn. Veldig nyttig å se hvordan søvnen har vært over tid. Jeg får varsler om medisiner på klokka med påminnelse om jeg utsetter noen. Jeg går ikke på mange medisiner men trenger nesespray en gang om morgenen og en gang om kvelden. Glemmer jeg en eller flere av disse på rad så får jeg utfordringer med tett/rennende nese i flere dager etterpå. Veldig irriterende. Påminnelse og registrering at ting er tatt rett på klokka. På butikken sjekker jeg handlelisten og huker av ting som er plukket i hyllene. Alarmen om morgenen er vibrasjoner på klokka hvor jeg kan stoppe alarmen eller slumre. Utrolig greit å kunne ha alarm og samtidig ikke vekke samboer. Innimellom bruker jeg den for å ta noen minutter bare for å puse. Litt for sjeldent, men det skjer. Og ikke minst har jeg satt opp timevarsel. Så for hver time så går vibrerer klokka litt. Ikke plagsomt men ofte nyttig for å minne meg om at tiden går. Setter meg kanskje ned i sofaen i noen minutter før jeg skal noe annet. Plutselig vibrerer timevarselet på klokka og jeg blir minnet om at jeg har sittet for lenge. Kan være noe jeg har glemt. Men for min del merker jeg fort om klokka er glemt hjemme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #4 Del Skrevet 3. desember 2023 Yay. Anonymkode: 18cb1...8bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #5 Del Skrevet 3. desember 2023 SuperYAY✨ 🌸veeldig fornøyd🌸 Anonymkode: 8d26e...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #6 Del Skrevet 3. desember 2023 Jeg liker min aw veldig godt. Har se 1.gen fordi jeg ikke visste hva jeg gikk til da jeg (ganske spontant) kjøpte den for to år siden. Har elsket den siden og har nå bestilt meg en aw 9. Riktignok uten data på, for det koster 1200,- mer og man må ha eget abonnement, noe jeg personlig synes koster mer enn det smaker, men det er selvsagt smak og behag. Snublefot62 skrev (10 timer siden): For å ta mitt behov. Jeg har Apple Watch 7 med mobildata på og bruker den regelmessig igjennom dagen. Åpenbart for å sjekke tiden. Så slipper jeg å bli fristet til å sjekke meldinger og SoMe når jeg drar frem telefonen. Jeg får viktige varsler der via vibreringer. Så slipper jeg å dra frem mobilen unødvendig. Jeg bruker den til å logge treningsturer. Ganske nøyaktige målinger og klokka varsler meg om forbedringer (eller forverringer) av treningsminutter og lignende. Av og til tar jeg kun klokka med på turer/treningsturer, og spiller da musikk i fra den direkte i AirPods koblet til den. Åpenbart bruker jeg den til betalinger i butikken. Dobbelttrykk på sideknappen så betaler jeg med Apple Pay. Jeg bruker den til å loggføre søvn. Veldig nyttig å se hvordan søvnen har vært over tid. Jeg får varsler om medisiner på klokka med påminnelse om jeg utsetter noen. Jeg går ikke på mange medisiner men trenger nesespray en gang om morgenen og en gang om kvelden. Glemmer jeg en eller flere av disse på rad så får jeg utfordringer med tett/rennende nese i flere dager etterpå. Veldig irriterende. Påminnelse og registrering at ting er tatt rett på klokka. På butikken sjekker jeg handlelisten og huker av ting som er plukket i hyllene. Alarmen om morgenen er vibrasjoner på klokka hvor jeg kan stoppe alarmen eller slumre. Utrolig greit å kunne ha alarm og samtidig ikke vekke samboer. Innimellom bruker jeg den for å ta noen minutter bare for å puse. Litt for sjeldent, men det skjer. Og ikke minst har jeg satt opp timevarsel. Så for hver time så går vibrerer klokka litt. Ikke plagsomt men ofte nyttig for å minne meg om at tiden går. Setter meg kanskje ned i sofaen i noen minutter før jeg skal noe annet. Plutselig vibrerer timevarselet på klokka og jeg blir minnet om at jeg har sittet for lenge. Kan være noe jeg har glemt. Men for min del merker jeg fort om klokka er glemt hjemme Veldig enig med Snublefot62, derfor jeg siterte her. Anonymkode: ba081...864 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #7 Del Skrevet 3. desember 2023 Den stadige ladingen av Apple Watch synes jeg er fryktelig irriterende, må lades hver dag Anonymkode: c6c53...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #8 Del Skrevet 3. desember 2023 Både jeg og ungene har. Er alle veldig fornøyd og bruker de flittig gjennom dagen😀 Anonymkode: eef1d...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 3. desember 2023 #9 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den stadige ladingen av Apple Watch synes jeg er fryktelig irriterende, må lades hver dag Anonymkode: c6c53...58c Jeg forstår hva du mener. Men i realiteten trenger den bare 5-10 minutt to ganger om dagen. Jeg setter den på lading etter å ha luftet bikkja om morgenen og går i dusjen, og rett etter siste tur med bikkja på kvelden mens jeg gjør meg klar for senga. Disse to øktene gjør at den varer hele dagen, hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #10 Del Skrevet 4. desember 2023 Jeg har Apple Watch 3 og kjøpte den fordi jeg ikke var sikker på om jeg ville ha klokke og ville derfor ikke bruke så mye penger på den. Jeg bruker min til klokke og treningsklokke og syns den fungerer godt. Jeg sover ikke med klokka for da vil jeg ha "fred". Jeg syns også den er litt stygg og klumpete, men det er vel alle smartklokkene. Så et forsiktig "yay" fra meg. Kanhende jeg vurderer Polar neste gang. Anonymkode: 79aa4...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #11 Del Skrevet 4. desember 2023 Jeg er veldig fornøyd med min. Det kan godt hende jeg kunne hatt et billigere alternativ, der har jeg ikke god nok oversikt. Tidligere hadde jeg hatt diverse fitbiter, som jeg også har vært greit fornøyd med. Men applewatchen er behageligere å ha på enn de klokkene jeg har hatt fra fitbit. Den største fordelen for min del er at det aldri blir noe tull med varsel og forhåndsvisning av meldinger og innkommende telefonsamtaler. Der har jeg først og fremst behov for å se kjapt om det er barnas barnehage som kontakter meg mens jeg er på jobb. Jeg bruker den også til å loggføre aktivitet og trening, og jeg liker vekkefunksjonen, som vekker bare meg og ikke mann og eventuelle barn som har kommet inn til oss i løpet av natten. Anonymkode: d83d2...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå