Lawyam Skrevet 8. desember 2023 #21 Del Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): .....og antagelig har null erfaring med å vokse opp i en manipulerende, destruktiv sekt. Anonymkode: bb960...fe4 Du får skylde det på hva du vil, men det er veldig umoden oppførsel og tyder mer på at du er i trassalderen. Dette forteller ingenting om dem;det forteller bare om et barnslig reaksjonsmønster på hvordan du enn føler deg eller ble behandlet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #22 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 3.12.2023 den 8.24): Jeg har gått ut av en karismatisk menighet etter flere år. Jeg fikk en idé i hodet mitt om å gjenskape bøkene jeg har fått fra menigheten i jule produkter. Dette er en vanskelig prosess, men jeg koser meg med å lage engler av bøkene. Jeg har gitt englene til folk i menigheten sammen med julekort, og skrevet at det er laget av disse bøkene, som en prosess for meg. En engel som nå er fri. Er det innafor? 😊 Tenkte kanskje fortsette dette redesign prosjektet, og lage enda flere produkter. Anonymkode: 994fb...056 Jeg tenker redesign-prosjektet ditt kan være en fin måte å bearbeide ting på. Å gi bort tingene du lager til folk i menigheten kan derimot bli litt vel passivt-aggressivt, og du risikerer å fremstå som alt annet enn ferdig med menigheten. Anonymkode: c6b08...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå