AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Skrevet 3. desember 2023 Dere som har barnet på fast basis og far har samvær annen hver helg. Er det vanlig at barnet ikke vil på samvær? Min gruer seg veldig de helgene hun skal til far. Anonymkode: f5dba...7c5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Skrevet 3. desember 2023 Min datter ville ikke til far. Kom etterhvert frem at far festet/drakk mye, det var bråk, ofte mange ukjente i leiligheten, han kjeftet, det var lite mat mm. Endte opp med at hun bare var hos meg. Tingretten ga far samvær med tilsyn 1 dag i måneden. Anonymkode: 65b5c...4de
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Skrevet 3. desember 2023 Er litt det samme her. Er nok mye med hva barnet er vant til. Jeg har ingen grunn til å tro at det skjer noe som ikke er bra hos far, men jeg skal ikke avvise det om barnet forteller om noe heller. Grunnen jeg får fra barnet er at det vil bare være der det er Anonymkode: 2dc98...33a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #4 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dere som har barnet på fast basis og far har samvær annen hver helg. Er det vanlig at barnet ikke vil på samvær? Min gruer seg veldig de helgene hun skal til far. Anonymkode: f5dba...7c5 Har barnet sagt noe om hvorfor? Anonymkode: dd2cf...44b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #5 Skrevet 3. desember 2023 Hvor gammel et barnet? Her bor gutten fast hos oss og har samvær med mor. Og nettopp det der går begge veier. Ikke vil han til oss og ikke vil han til mor etter samvær, han takler dårlig overgangene, men det hjelper mye og nevne aktiviteter eller lignende vi skal på, oppmuntre og lette overgangen Anonymkode: 34a68...05e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #6 Skrevet 3. desember 2023 Datteren får veldig hjemlengsel når hun er hos far. Han bor 2 timer unna. Det er grunnen. Far har også veldig mange nye i huset støtt og stadig når det kommer til kjærester. Anonymkode: f5dba...7c5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #7 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dere som har barnet på fast basis og far har samvær annen hver helg. Er det vanlig at barnet ikke vil på samvær? Min gruer seg veldig de helgene hun skal til far. Anonymkode: f5dba...7c5 Vanlig vet jeg ikke. Men hvis barnet gruer seg til å være sammen med sin far så er det noe du må ta på alvor. Det betyr jo at barnet ikke trives! Du må først finne ut hvorfor og så ta det derfra. Mine barn fikk lov å droppe samvær når jeg etterhvert forsto at de ikke hadde det så greit hos far. Det viktigste er at barna har det bra. Anonymkode: 593b0...348
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #8 Skrevet 3. desember 2023 Hvor gammel er hun? Tenker om hjemlengsel og at det er langt unna venner feks kan man forsøke å gjøre bedre ved at hun kan ringe deg, ta med en venninne en av dagene iblant, forsøke å hjelpe å få venner der far bor, ha aktiviteter planlagt hun vet om at skal skje som hun kan glede seg til osv. Hvordan er samarbeidet med far, kan du snakke med ham så han kan forsøke å tilrettelegge mer på den måten? Anonymkode: 392d9...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå