AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Skrevet 3. desember 2023 Datteren min er hos faren annenhver helg. Sist hun var kom han hjem å fortalte at datteren hadde sittet å bade i badekaret mens han tok en dusj. Hun er 2. jeg tenker på ulykkesfare med tanke på drukning, selvom sjansen er liten. Er det jeg som er hønemor? Anonymkode: b8900...b11 1
tøydokka Skrevet 3. desember 2023 #3 Skrevet 3. desember 2023 så lenge badekaret og dusjen er på samme bad, så ser jeg ikke hva som er problematisk her. 31 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #4 Skrevet 3. desember 2023 Du er ikke hønemor. Et så lite barn snur man ikke engang ryggen til mens de sitter i badekaret. Anonymkode: 2e8cd...741 6 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #5 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du er ikke hønemor. Et så lite barn snur man ikke engang ryggen til mens de sitter i badekaret. Anonymkode: 2e8cd...741 Hønemor. Anonymkode: 4decf...f92 9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #6 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hønemor. Anonymkode: 4decf...f92 Så lenge barnet mitt ikke drukner kan jeg fint leve med å være hønemor😊 Anonymkode: 2e8cd...741 8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #7 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Datteren min er hos faren annenhver helg. Sist hun var kom han hjem å fortalte at datteren hadde sittet å bade i badekaret mens han tok en dusj. Hun er 2. jeg tenker på ulykkesfare med tanke på drukning, selvom sjansen er liten. Er det jeg som er hønemor? Anonymkode: b8900...b11 Er dusjen og karet på samme rom? Anonymkode: 22f7a...1fe 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #8 Skrevet 3. desember 2023 Om han står sånn at han følger med på barnet hele tiden hadde det vært greit under tvil. Kommer ann på barnets modenhet og om det er vant til å bade også. Anonymkode: aaf1b...9bb 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #9 Skrevet 3. desember 2023 Er det ikke dusj og badekar på samme rom? Da følger han jo med hele tiden, så ser ikke helt hva problemet er. Anonymkode: 83557...3cb 13 2
exictence Skrevet 3. desember 2023 #10 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det ikke dusj og badekar på samme rom? Da følger han jo med hele tiden, så ser ikke helt hva problemet er. Anonymkode: 83557...3cb
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #11 Skrevet 3. desember 2023 Nei, det synes jeg faktisk ikke er greit. Hvis noe skulle skje, er det ikke bare å løpe ut av dusjen med såpe under beina og i øynene. Tenker at barnet må være ute av badekaret først, evnt at en annen voksen/større barn har øye med barnet mens den voksne dusjer. Det finnes faktisk tilfeller der foreldre er tiltalt for mord, fordi barnet druknet i badekaret og den voksne ikke førte tilstrekkelig tilsyn. Anonymkode: 64e3c...cae 3 1
Veggdyret Skrevet 3. desember 2023 #12 Skrevet 3. desember 2023 Jeg så for meg samme opplegg vi har hjemme, med dusj og badekar i ett. Vi har absolutt dusjet mens barna badet mange ganger - er jo en halvmeter unna. Så det kommer helt an på hvor langt fra hverandre far og datter er, TS. 11 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #13 Skrevet 3. desember 2023 Jeg mener at hvis dusj og badekar er i samme rom, og plassert slik at faren ser barnet mens han dusjer, så er det helt uproblematisk. Men er dusjen i et annet rom, er det farlig. Det er en gammel, tragisk historie i min familie med en toåring som drukner i en liten dam da det var en liten stund helt uten oppsyn. Fare bør heller ikke stå i dusjen med ryggen til barnet og i sin egen verden, slik at han egentlig hverken ser eller hører barnet ordentlig. Men ser han på barnet og får med seg det om det skulle havne med ansiktet under vann, så er det altså noe annet. Jeg tar ofte klesvasken på badet og bretter tøy med ansiktet rettet mot barna mens de bader. Anonymkode: 6af05...cdb 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #14 Skrevet 3. desember 2023 Blir litt som med foreldre som holder på med mobilen mens de passer små barn spør du meg. uansvarlig! Anonymkode: 3c0a7...26f 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #15 Skrevet 3. desember 2023 Det gjør jeg ofte. Dusjen er rett ved siden av badekaret, og jeg ser henne hele tiden. Kommer litt an på hvor langt fra hverandre de er. Anonymkode: caa5f...8b7 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #16 Skrevet 3. desember 2023 Er det badekar med dusj? At hun sitter i badekaret og far står i samme badekar og dusjer? Anonymkode: 071fc...958
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #17 Skrevet 3. desember 2023 Det er vel noen som vasker badet eller legger sammen klær mens barna bader. Så lenge han følger med på barnet,så er det ingen problem. Anonymkode: 39bf5...7a7 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #18 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Datteren min er hos faren annenhver helg. Sist hun var kom han hjem å fortalte at datteren hadde sittet å bade i badekaret mens han tok en dusj. Hun er 2. jeg tenker på ulykkesfare med tanke på drukning, selvom sjansen er liten. Er det jeg som er hønemor? Anonymkode: b8900...b11 Skjønner redselen din, jeg ville fryktet det samme. Han må holde øye med henne hele tiden. Håper dusjen er rett ved siden av? Anonymkode: 9cc5e...ab4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #19 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om han står sånn at han følger med på barnet hele tiden hadde det vært greit under tvil. Kommer ann på barnets modenhet og om det er vant til å bade også. Anonymkode: aaf1b...9bb Hun er 2 hvor moden kan man være, men uansett så regner jeg med han prater med henne, og hører lydene fra stemmen, vannet ikke er så alt for høyt og han stadig ser henne fra dusjen. Anonymkode: e35a1...5ff
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #20 Skrevet 3. desember 2023 Vi gjør det hele tiden, dusj og badekar i samme rom. Sklimatte i badekar gjør susen. Kommer ann på hvor motorisk fremme barnet er. Vår er ganske langt fremme, så har ingen bekymringer under bading. Mange hysteriske i kommentarfeltet her, men de har kanskje barn som ikke klarer så mye på egenhånd? Anonymkode: 652ad...b8c 8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå