AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Skrevet 3. desember 2023 Jeg er en kvinne 50+- I mine drømmer så har jeg av til drømmer hvor jeg opplever slik ekstrem kjærlighet, hvor vi fletter fingrer, hvor vi ser hverandre i øynene, og kroppene bare lengter mot hverandre. Det er så sykt levende når jeg har disse drømmene. Jeg blir helt salig i flere dager etter at jeg har drømmen. Det er så vanskelig å forklare... For det er jo bare drømmer. Men jeg lengter likevel, for det føles så virkelig Anonymkode: 9a8ae...820 1 6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Skrevet 3. desember 2023 Jeg er på din alder- og har opplevd dette i virkeligheten nå.... Det er helt utrolig. Det kunne vært bare fryd og gammen- men selvfølgelig er dette en mann som bor flere timer unna. Pga ulike forpliktelser så er det ikke bare-bare å være sammen. Men følelsen når vi er sammen, den trodde jeg aldri jeg skulle kjenne på igjen..... Så det er håp Anonymkode: 751ed...f68 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Skrevet 3. desember 2023 Så heldig du er, som tror at kjærlighet finnes ♥️ Anonymkode: 1ebd4...b5a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #4 Skrevet 3. desember 2023 Tror det bare er i tenårene man føler det sånn desverre. Før kroppen har lært seg å regulere og balansere følelser Anonymkode: 78439...aed
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #5 Skrevet 3. desember 2023 Nei! Ikke bare tenåringer som føler på sånt... Jeg har en dyp kjærlighet nå! Hvor når vi ser i øynene til hverandre så forsvinner alt annet. Jeg kan se så mye! Det er så dypt, føles it som om jeg ser inn i universet! Helt uvirkelig... Når vi ligger sammen, kan vi ikke komme nærme nok, og både fingrene og ben, knyttes sammen. Han synker inni meg. Han tar på meg som om jeg er det mest delikate som finnes.. Jeg blir helt mo i knærne. Og på innsiden er det ro og varme, kan ikke slutte å smile når jeg ser han å herre min hatt. Det er helt magisk! Enkelt ? Nei... My følelser vi må lande, på en voksen og fornuftig måte. Ikke miste oss selv, og forholde oss som "oppegående" individer. Vi har jo, jobber å barn å andre å ta hensyn til. Så, ja. Man, ender opp med å jobbe mye med seg selv, vi har noen "pauser" bare for å bearbeide. 😅😅 Men, det er MAGISK 🥰🤩😍 Anonymkode: f4a0b...784 1 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #6 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Tror det bare er i tenårene man føler det sånn desverre. Før kroppen har lært seg å regulere og balansere følelser Anonymkode: 78439...aed Da tror du feil. Jeg er i midten av 30-årene og kjenner disse følelsene som ts skildrer, bare at her er det virkelig. Jeg er fint i stand til å regulere og balansere følelsene mine, men disse følelsene omfavner jeg! Elsker å føle denne intense og altoppslukende kjærligheten. Hvorfor skulle man «regulere og balansere» disse følelsene? Det er jo ikke negative følelser? Sinne, hat, irritasjon og andre negative følelser kan jeg fint kontrollere. Samme med kåtskap og begjær i upassende settinger. Anonymkode: b9e66...9be 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #7 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror det bare er i tenårene man føler det sånn desverre. Før kroppen har lært seg å regulere og balansere følelser Anonymkode: 78439...aed Hm nei. Det er helt vanlig også seinere. Men kan ta litt lengre tid. Anonymkode: 9f4df...9ae 1
Jdz Skrevet 3. desember 2023 #8 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da tror du feil. Jeg er i midten av 30-årene og kjenner disse følelsene som ts skildrer, bare at her er det virkelig. Jeg er fint i stand til å regulere og balansere følelsene mine, men disse følelsene omfavner jeg! Elsker å føle denne intense og altoppslukende kjærligheten. Hvorfor skulle man «regulere og balansere» disse følelsene? Det er jo ikke negative følelser? Sinne, hat, irritasjon og andre negative følelser kan jeg fint kontrollere. Samme med kåtskap og begjær i upassende settinger. Anonymkode: b9e66...9be Dette. Mulig jeg er naiv, men jeg trodde slike følelser var en selvfølge i et gjensidig kjærlighetsforhold. 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #9 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror det bare er i tenårene man føler det sånn desverre. Før kroppen har lært seg å regulere og balansere følelser Anonymkode: 78439...aed Stemmer absolutt ikke!Heldigvis😊Jeg er i midten av 40-årene, og min kjæreste i midten av 50-årene. Er så forelsket, vi flørter og koser oss hver dag❤️Har aldri vært så forelsket før, og det er bare så utrolig deilig🥰 Her en kveld måtte vi låse oss inne på badet for litt kos😅Skikkelig fjortiss oppførsel, men sååå spennende (barna var hjemme, så vi måtte improvisere litt😅) Vi har foresten vært sammen i 2 år nå, og har 6 barn tilsammen. Anonymkode: c8961...6de 1 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #10 Skrevet 3. desember 2023 Jeg er 54 år og har opplevd dette i alle mine forhold, og særlig i det siste der våre kropper smeltet sammen. Jeg har aldri opplevd så ekstremt fantastisk sex og kjærlighet. Anonymkode: ac662...562 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #11 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei! Ikke bare tenåringer som føler på sånt... Jeg har en dyp kjærlighet nå! Hvor når vi ser i øynene til hverandre så forsvinner alt annet. Jeg kan se så mye! Det er så dypt, føles it som om jeg ser inn i universet! Helt uvirkelig... Når vi ligger sammen, kan vi ikke komme nærme nok, og både fingrene og ben, knyttes sammen. Han synker inni meg. Han tar på meg som om jeg er det mest delikate som finnes.. Jeg blir helt mo i knærne. Og på innsiden er det ro og varme, kan ikke slutte å smile når jeg ser han å herre min hatt. Det er helt magisk! Enkelt ? Nei... My følelser vi må lande, på en voksen og fornuftig måte. Ikke miste oss selv, og forholde oss som "oppegående" individer. Vi har jo, jobber å barn å andre å ta hensyn til. Så, ja. Man, ender opp med å jobbe mye med seg selv, vi har noen "pauser" bare for å bearbeide. 😅😅 Men, det er MAGISK 🥰🤩😍 Anonymkode: f4a0b...784 Følte du dette da du ble kjennt med han? Eller kom det som en overraskelse at dere er så tiltrukket av hverandre? Hvor skal jeg finne min? Vet det er umulig å svare på 😅 Anonymkode: b509c...3d5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #12 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror det bare er i tenårene man føler det sånn desverre. Før kroppen har lært seg å regulere og balansere følelser Anonymkode: 78439...aed Niks! Har det sånn nå, jeg❤️ På fjerde året. K49 Anonymkode: 7be8f...40c 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #13 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Følte du dette da du ble kjennt med han? Eller kom det som en overraskelse at dere er så tiltrukket av hverandre? Hvor skal jeg finne min? Vet det er umulig å svare på 😅 Anonymkode: b509c...3d5 Han, Ah... Det er en litt lang historie. Har alltid følt det med han. Fra første øyeblikk... Vi er vokst opp i samme området. Jeg kan føle han også, ikke bare øyekontakten som er ute av en annen verden. Jeg føler han, fra vennen hans også. (Herregud, høres helt sprøtt ut. Jeg lover at jeg ikke er gal. Ikke er jeg spesielt romantisk anlagt eller..) Når jeg sier fra vennene hans også så kan jeg om jeg er en plass, og noen av hans nærmeste venner dukker opp (som jeg ikke en gang viste var hans venner) så kjenner jeg han. Det kan ikke forklares, høres bare rart ut. Men, nei det er ikke noe som vokser fram, det har alltid vært sånn, for å svar på spml ditt Anonymkode: f4a0b...784 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #14 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tror det bare er i tenårene man føler det sånn desverre. Før kroppen har lært seg å regulere og balansere følelser Anonymkode: 78439...aed Nei, heldigvis er det ikke bare tenåringer som kan oppleve slike følelser. Jeg var 38 da jeg møtte den store kjærligheten, og fire år etter kjenner jeg tidvis på den "ekstreme kjærligheten" som ts kaller det. Og nå er jeg altså over 40 til og med. Kjærlighet er mulig selv i godt voksen alder, bare man treffer riktig person. Anonymkode: 9a977...7d4 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #15 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er en kvinne 50+- I mine drømmer så har jeg av til drømmer hvor jeg opplever slik ekstrem kjærlighet, hvor vi fletter fingrer, hvor vi ser hverandre i øynene, og kroppene bare lengter mot hverandre. Det er så sykt levende når jeg har disse drømmene. Jeg blir helt salig i flere dager etter at jeg har drømmen. Det er så vanskelig å forklare... For det er jo bare drømmer. Men jeg lengter likevel, for det føles så virkelig Anonymkode: 9a8ae...820 Det er fantastisk å oppleve det! Jeg møtte for fire år siden mannen i mitt liv, den store kjærligheten. Da føltes det helt riktig, og sånn som du er inne på her; følte at vi bare måtte ha hverandre. Og sexen var helt magisk. Vi kunne holde på i timesvis, alt var bare så vanvittig deilig. Og den intense forelskelsen jeg kjente, og følte meg så heldig fordi jeg møtte akkurat han, og at han ville ha meg! Da han sa han var forelsket i meg, og så ligge tett inntil han etterpå, nakne og berøre hverandre. Fremdeles, fire år inn i forholdet, kan jeg kjenne det sånn iblant. Og ennå er det sånn at om vi har hatt en ekstra fin dag for eksempel, er det nesten trist å si god natt fordi da er det mange timer til jeg får høre stemmen hans igjen, kysse han god morgen, se på han og kjenne armene hans rundt meg. Ja, sånne drømmer du har kan bli til virkelighet. Håper det skjer for deg også en dag. Anonymkode: 9a977...7d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå