Kryneren Skrevet 2. desember 2023 #1 Del Skrevet 2. desember 2023 Hvilke ors gjør at du får høyere puls? Positivt eller negativt? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Del Skrevet 2. desember 2023 "Motbydelig" - det pleide mamma å beskrive meg som, så det ordet gjør at frykten dirrer i kroppen selv i en alder av 35... Anonymkode: 2fd9b...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 2. desember 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Motbydelig" - det pleide mamma å beskrive meg som, så det ordet gjør at frykten dirrer i kroppen selv i en alder av 35... Anonymkode: 2fd9b...8d6 Uff så trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #4 Del Skrevet 2. desember 2023 Bitch, hore, fitte, kjerring. Jepp, jeg har koselige exer 🙄 Anonymkode: 96ef2...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #5 Del Skrevet 2. desember 2023 Jeg reagerer noen ganger når noen bruker navnet mitt i en setning til meg. Henger sammen med barndomstraume og manipulering/undertrykkelse i oppveksten. Anonymkode: 5ddb2...4f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg reagerer noen ganger når noen bruker navnet mitt i en setning til meg. Henger sammen med barndomstraume og manipulering/undertrykkelse i oppveksten. Anonymkode: 5ddb2...4f2 Ja det kan være et maktspråk. Og setter spor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 4. desember 2023 #7 Del Skrevet 4. desember 2023 "Nærtagende" og "lite viljestyrke" og "det er ikke verre for deg enn for andre" er ord og uttrykk som får meg til å grøsse og desverre lett får ut piggene hos meg. Dette fikk jeg høre om meg selv i barndommen. Jeg har to ulike funksjonshemminger som gjør at det som er lett for andre kan være svært vanskelig eller helt umulig å klare fra meg. Ord som går på vekt og kroppsfasong kan også være triggende. Samtidig jobber jeg med å ta ordene "tykk" eller "tjukk" tilbake som nøytrale beskrivelser og ikke som nedsettende ord. Jeg synes det er bedre å bli kalt for tykk enn for feit. Jeg har vært overvektig siden barndommen på 70-tallet og bærer desverre preg av å ha hørt negative kommentarer om kroppen min stort sett hele livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå