AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Du som skal gi gaver via Frelsesarmeen, God jul lille venn eller andre hjelpeorganisasjoner- hvilket beløp har du tenkt å handle gave for? Anonymkode: cced7...8bc
Silimonika Skrevet 3. desember 2023 #2 Skrevet 3. desember 2023 Her sto det at prisen skulle ligge på 100-400 kroner på God jul lille venn, så jeg tenkte å kjøpe for 400,-, eller jeg har sett noe som koster 399,- på tilbud som jeg tenker å kjøpe ( tror det var 20% tilbud).
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Skrevet 3. desember 2023 Jeg har gitt en gave via Frelsesarmeen og kjøpte for 300 kr. Anonymkode: 535eb...c4a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #4 Skrevet 3. desember 2023 Har pleid å handle for 250-500kr. Men i år leste jeg at de ikke vil ha gaver som er innpakket og helst gavekort til kino, badeland o.l.(har levert til hotell), så blir nok ikke å levere dit. Men vi har fått sånn ønsketre på senteret i byen. Da kan man plukke med seg en lapp (f.eks. Til gutt 10 år, så står det ønsker på lappen) og kjøpe gaver til den personen. Anonymkode: b7773...a50
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #5 Skrevet 3. desember 2023 Tenker det avhenger av "helheten" til gaven. Man får f.eks kjøpt artige såper til barn som er formet som umike julemotiv. Sammen med rød vaskeduk er det en billig gave til et barn. Virker likevel ikke "lite" selv om det kun koster ca 100kr. Til voksne får man kjøpt gjestehåndkle og badehåndkle til rundt 150-200kr. Også en fin gave. Mens en fargeblyant eller et stearinlys virker litt lite gjennomført. Anonymkode: 05948...7ca
Mollert Skrevet 3. desember 2023 #6 Skrevet 3. desember 2023 Er 100-400kr på God jul, lille venn her. Legger meg så tett opptil 400kr som mulig.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #7 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har pleid å handle for 250-500kr. Men i år leste jeg at de ikke vil ha gaver som er innpakket og helst gavekort til kino, badeland o.l.(har levert til hotell), så blir nok ikke å levere dit. Men vi har fått sånn ønsketre på senteret i byen. Da kan man plukke med seg en lapp (f.eks. Til gutt 10 år, så står det ønsker på lappen) og kjøpe gaver til den personen. Anonymkode: b7773...a50 Hvorfor vil du ikke gi de gavene, eller når det ikke kan pakkes inn? Det er vel fordi det faktisk er noen folk som pakker inn dritt. Anonymkode: cced7...8bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #8 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor vil du ikke gi de gavene, eller når det ikke kan pakkes inn? Det er vel fordi det faktisk er noen folk som pakker inn dritt. Anonymkode: cced7...8bc Fordi jeg har hatt det som tradisjon at ungene hjelper med å pakke inn for så å levere gavene. Synes også at det var litt dumt at de aller helst vil ha gavekort i år. Barna har vært med på å kjøpe gaver hvert år(da kjøper vi til gutt og jente på barnas alder, samt en tenåring) og de har hatt stor glede av å kjøpe flotte ting til barn på sin egen alder. Anonymkode: b7773...a50 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #9 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi jeg har hatt det som tradisjon at ungene hjelper med å pakke inn for så å levere gavene. Synes også at det var litt dumt at de aller helst vil ha gavekort i år. Barna har vært med på å kjøpe gaver hvert år(da kjøper vi til gutt og jente på barnas alder, samt en tenåring) og de har hatt stor glede av å kjøpe flotte ting til barn på sin egen alder. Anonymkode: b7773...a50 Du får tenke at det handler om barna som mottar gavene sin glede, først og fremst. Det vedkommende sier over her med at folk faktisk har pakket inn dritt stemmer dessverre. Og de er helt nødt til å være 100% sikre på at noe sånt aldri skal skje igjen. Gi gavekort om det er det de ønsker å ta i mot. Anonymkode: 9a0b6...1e4 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #10 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du får tenke at det handler om barna som mottar gavene sin glede, først og fremst. Det vedkommende sier over her med at folk faktisk har pakket inn dritt stemmer dessverre. Og de er helt nødt til å være 100% sikre på at noe sånt aldri skal skje igjen. Gi gavekort om det er det de ønsker å ta i mot. Anonymkode: 9a0b6...1e4 Jeg skal gi, men jeg kommer til å ta noen lapper fra et ønsketre i byen i stedet. Anonymkode: b7773...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå