Gå til innhold

Situationships eller FwB, hvordan er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha fått skilsmissen på avstand, trengte jeg noe uforpliktende og møter en fyr via FB dating, i utgangspunktet casual. Men første møte var skikkelig klaff, megakjemi, vi ble trygge på hverandre og pratet og koste og hadde sex i et halv døgn. 

Etter dette har vi møttes flere ganger, vi overnatter hos hverandre, prater om dype ting, er veldig kosete med hverandre. Vi har ikke definert dette, men jeg kjenner det er noe følelser her. Så jeg bør sikkert snakke med han om det. 

Synes dere det høres ut som en manns versjon av casual sex? Er det antagelig bare meg som legger mer i det?

Anonymkode: 565ae...9c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som casual sex så lenge ikke annet er avklart ja

Anonymkode: 6dfc1...838

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Geminisoul_83
Skrevet

Halvt døgn! Fikk meg til å le, la det utvikle seg.

Skrevet

Oppskriften på situationship. Hvor lenge har dere datet og pult uten å snakke om hvor dere står ?

Anonymkode: c8cc9...645

• Liker 1
Skrevet

Lykke til hvis han ikke vil

kalle dere kjærester. Derfor en blir hekta i sånne situasjoner. Skulle bare være fwb og så sier det pang for den ene og man blir i ekstase når en møter alt klaffer med. Føler du… men ikke han. Er en veldig rar situasjon å være i. Strider i mot alt i min natur men har opplevd det. Det er vondt og trist. Men krysser fingrer på at han vil det samme.

Det med menn er ofte at de drar det hur langt som helst og får alt av kjærestefordeler uten å legge mye i det selv. 

Anonymkode: a7373...f78

Skrevet

Jeg sitter i lignende situasjon selv. Vet liksom ikke helt hva vi "er". 

Mange tegn som sier kjærester, men ikke definert noe. Er mye likt som du har. 

Har du møtt noen av hans venner da? 

Anonymkode: 2132f...2a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg sitter i lignende situasjon selv. Vet liksom ikke helt hva vi "er". 

Mange tegn som sier kjærester, men ikke definert noe. Er mye likt som du har. 

Har du møtt noen av hans venner da? 

ts her.

Det er nok det som gjør meg forvirret, jeg har aldri hatt det så intimt og fint med noen jeg ikke er kjæreste med. Men vi har vel møttes bare 6 ganger, da møtes vi hos hverandre på ettermiddagen og spiser middag, koser og har sex og drar igjen neste dag. Så vi kjenner hverandre ikke godt nok enda, det føles for tidlig å "ta praten", men vi har snakket om begge to at dette føles dypere enn bare sex, som var tanken.

Har ikke møtt hverandres venner. Det er vel bare at kropp og sinn er forvirret over nivået av nærhet og omsorg som jeg føler, samtidig som det er så mye usikkerhet...

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ts her.

Det er nok det som gjør meg forvirret, jeg har aldri hatt det så intimt og fint med noen jeg ikke er kjæreste med. Men vi har vel møttes bare 6 ganger, da møtes vi hos hverandre på ettermiddagen og spiser middag, koser og har sex og drar igjen neste dag. Så vi kjenner hverandre ikke godt nok enda, det føles for tidlig å "ta praten", men vi har snakket om begge to at dette føles dypere enn bare sex, som var tanken.

Har ikke møtt hverandres venner. Det er vel bare at kropp og sinn er forvirret over nivået av nærhet og omsorg som jeg føler, samtidig som det er så mye usikkerhet...

Hva vil du da ? 

Sett deg ned og tenke litt.. 

Dette kan være starten på noe, han sa jo også at det føltes bra ut mellom dere to. Jeg synes også dette høres ut som "mere". 

Når, du møter han neste gang så snakker du om hva du tenker å føler, helt åpent. For nå, denne gangen er du voksen. Så, DU kan fint bestemme at dere har en åpen dialog. 

Om dere finner ut at dere vil se hva dere kan bli, er det jo lurt og dra ut, finne på noe annet enn bare mat og sex ;)

Også,kan dere fortsette slik, med en åpen dialog. 

Anonymkode: 8ab9a...215

Skrevet

Om en skal kalle det det ene eller det andre spiller ingen rolle. Mange forhold starter også på den måten.

Hva ønsker du videre med denne mannen og ta en prat med han basert på det.

Anonymkode: dd257...aa9

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

ts her.

Da har vi kommet litt lenger i løypen. Men er ikke noe mer klok for det. 

Vi må nok bare få oss til å spørre tror jeg. Lykke til. Håper du får det svaret du ønsker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...