AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Jeg har alltid slitt med dette, men er det kun meg? Det kommer noen sinnsyke støtkramper inni hele underlivet, men spesielt i skjeden og tarmen samtidig. Kommer vel i forbindelse med luft i tarmen som gjør at jeg får diare i tillegg, men det er enkelt forklart stikkende/støtsmerte ish.. blir liksom helt i sjokk av dem når de først kommer, og de gir seg relativt fort for det øyeblikket. Jeg blir helt satt ut hver gang. Er det noe å gjøre med dette egt? Sliter mest med det de 2 første dagene av mens, så lurer på om det er pga dårlig mage fra smertene? Anonymkode: db728...288 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 Kanskje sjekke for endiometrose Anonymkode: e8642...5d2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 Dette kan jeg også få noen ganger de første dagene med mens og jeg har faktisk lest om at andre har det også. Stikkende smerte "i rompa", som et lyn. Vet ikke nøyaktig hva det kommer av, men tror ikke det er noe farlig. Anonymkode: b79d3...ece 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #4 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dette kan jeg også få noen ganger de første dagene med mens og jeg har faktisk lest om at andre har det også. Stikkende smerte "i rompa", som et lyn. Vet ikke nøyaktig hva det kommer av, men tror ikke det er noe farlig. Anonymkode: b79d3...ece Endometriose Anonymkode: 0432c...c26
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #5 Skrevet 2. desember 2023 Det trenger ikke bære endometriose, og det er helt normalt 😊 Anonymkode: ad3b8...c7b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #6 Skrevet 2. desember 2023 Vet ikke hva det er men har akkurat det samme, er skikkelig vondt men varer heldigvis ikke så lenge av gangen- flere ganger jeg har hylt ut og det har vært noen rundt meg og har ikke akkurat hatt lyst å si at jeg fikk et sverd opp i anus følelse😅 Anonymkode: bc2b6...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå