Gå til innhold

Stikkende kramper under mens, sjokk hver gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid slitt med dette, men er det kun meg? Det kommer noen sinnsyke støtkramper inni hele underlivet, men spesielt i skjeden og tarmen samtidig. Kommer vel i forbindelse med luft i tarmen som gjør at jeg får diare i tillegg, men det er enkelt forklart stikkende/støtsmerte ish.. blir liksom helt i sjokk av dem når de først kommer, og de gir seg relativt fort for det øyeblikket. Jeg blir helt satt ut hver gang. Er det noe å gjøre med dette egt? Sliter mest med det de 2 første dagene av mens, så lurer på om det er pga dårlig mage fra smertene? 

Anonymkode: db728...288

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje sjekke for endiometrose 

Anonymkode: e8642...5d2

Skrevet

Dette kan jeg også få noen ganger de første dagene med mens og jeg har faktisk lest om at andre har det også. Stikkende smerte "i rompa", som et lyn. Vet ikke nøyaktig hva det kommer av, men tror ikke det er noe farlig.

Anonymkode: b79d3...ece

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dette kan jeg også få noen ganger de første dagene med mens og jeg har faktisk lest om at andre har det også. Stikkende smerte "i rompa", som et lyn. Vet ikke nøyaktig hva det kommer av, men tror ikke det er noe farlig.

Anonymkode: b79d3...ece

Endometriose

Anonymkode: 0432c...c26

Skrevet

Det trenger ikke bære endometriose, og det er helt normalt 😊

Anonymkode: ad3b8...c7b

Skrevet

Vet ikke hva det er men har akkurat det samme, er skikkelig vondt men varer heldigvis ikke så lenge av gangen- flere ganger jeg har hylt ut og det har vært noen rundt meg og har ikke akkurat hatt lyst å si at jeg fikk et sverd opp i anus følelse😅

Anonymkode: bc2b6...2bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...