Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var skikkelig partyjente i tidlig 20-årene, ute hver helg og kunne drikke flere dager i strekk. Så ble jeg "voksen", ble alene med barn og full jobb, og livet endret seg.

De fleste av mine venninner er fortsatt barnløse og single, og er mye ute. Jeg har prøvd å henge med til nå, men kjenner at det er ikke for meg lenger. Når jeg har barnefri, liker jeg å drikke og gå ut, misforstå meg rett. Jeg bare orker ikke alt som skjer på byen etter kl. 00-ish. Når alle er drita, danser, musikken er så høy at du ikke kan prate.. På sommeren kan jeg gjerne begynne å drikke på formiddagen og gå pub-til-pub, men jeg vil fortsatt tidlig hjem!

Noen som kjenner seg igjen i dette? Venner kaller meg kjedelig, og jeg jobber med mye unge folk som heller ikke forstår, og jeg kjenner at jeg snart må finne meg noen likesinnede.

Anonymkode: 5cf96...e4f

• Liker 1
Skrevet

SAME! Jeg ble litt lei etterhvert og ble lei av å være sliten og fyllesyk. Jeg orker rett og slett ikke starte arbeidsuka med å fremdeles føle meg bakpå og sliten etter helga, så nå er drikkingen veldig redusert. Heldigvis er de andre vennene mine mer i samme stadie som meg. Nå kan vi møtes, ta noen glass og drar hjem i rimelig tid 🙈 helga er for kort til å være sliten, jeg vil nyte helgen mer. 
Elsker de kveldene hvor man starter tidlig og heller drar hjem tidlig, det er nydelig! Og jeg har ikke engang barn 🙈 så ta det med ro, vennene dine kommer seg dit etterhvert de også. 

de få gangene jeg har kommentar på at jeg er kjedelig, så svarer jeg som det er, jeg blir så dårlig og kjenner det i kroppen i flere dager, og det har jeg rett og slett hverken lyst til eller ork til lengre. Det pleier folk å synes er det greit svar 😊

Anonymkode: 94eb6...6d6

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri vært glad i å feste, og nå venter jeg barn. Blir ikke så ofte inkludert på helg, men de får bare synes jeg er kjedelig. Orker ikke være med de når de er fulle og oppfører seg som 16-åringer. 

Anonymkode: 87b8e...619

Skrevet

Ja kan signere på det. Hater byen etter kl 22. Før var jeg den som danset på bordet hele natten til dørene stengte 

Anonymkode: 5e3c4...3c5

Skrevet

Jeg liker best å danse, da drikker jeg gjerne totalt 4 øl i løpet av kvelden selv om jeg blir veldig sen. Ikke dårlig dagen etterpå, bortsett fra at det føles ut som at jeg har trent 😂

Anonymkode: d8520...e87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...