AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #21 Skrevet 3. desember 2023 Amossa skrev (15 timer siden): Bør egentlig menn få lov til å handle alene?... På handlelisten sto det 7 poser tacosaus medium. Hva gjør jeg med 7 poser Enchilada? Kan jeg bruke det i gryterett med f.eks. kylling? Eller lage en saus av dette? Blande med rømme eller creme fraiche? Ha som tilbehør til nakkekoteletter? Hva han tenkte da han la posene med Amerikansk gryterett i handlekurven, vet jeg ikke. Muligens var det minner fra unge år Hva kan jeg bruke dem til? Mener å huske at de posene smakte "fabrikk". Du kan bruke enchiladaskrydder til alt du ellers bruker tacokrydder til. Det kan fint brukes i gryter, i dip og for å lage saus. Hvis mannen din vil ha amerikansk gryte, hvorfor må du finne på noe? Kan ikke han gjøre det? Anonymkode: 0d1be...b1a 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #22 Skrevet 3. desember 2023 Bruk enchiladas krydderet til taco. Hvis han sier det smaker rart, si at det var det du kjøpte. Anonymkode: 3e5fa...dc3 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #23 Skrevet 3. desember 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Vask,skrell og kutt opp poteter og kok til de er møre.Tilbered gryten som beskrevet på posen,men erstatt kjøtt med linser og sopp. Lag potetmos på denne måten 600 poteter 2 ss virgin olivenolje 2 ss kokosmelk vann til ønsket konsistens havsalt smakes til pepper smakes til Mos potetene Tilsett olivenolje og kokosmelk Spe med vann til ønsket konsistens på mosen, tilsett litt og litt om gangen Smak til med salt og pepper Hell og gryteretten i en ildfast form smør over potetmosen og stek i ovn på 220 grader i 15-20 min. Anonymkode: 9389e...ba0 Unnskyld meg, men dette hørtes ikke godt ut i det hele tatt…. 😩 Anonymkode: c0b65...0ce
nordlending Skrevet 3. desember 2023 #24 Skrevet 3. desember 2023 Dra til butikken og bytt dem om du ikke vil bruke de?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #25 Skrevet 3. desember 2023 Det er vel greit med et lite lager? Anonymkode: ede3c...73d 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #26 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Unnskyld meg, men dette hørtes ikke godt ut i det hele tatt…. 😩 Anonymkode: c0b65...0ce Nei vel, men nå var det vel ingen som spurte deg var det vel? Anonymkode: 9389e...ba0 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #27 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vask,skrell og kutt opp poteter og kok til de er møre.Tilbered gryten som beskrevet på posen,men erstatt kjøtt med linser og sopp. Lag potetmos på denne måten 600 poteter 2 ss virgin olivenolje 2 ss kokosmelk vann til ønsket konsistens havsalt smakes til pepper smakes til Mos potetene Tilsett olivenolje og kokosmelk Spe med vann til ønsket konsistens på mosen, tilsett litt og litt om gangen Smak til med salt og pepper Hell og gryteretten i en ildfast form smør over potetmosen og stek i ovn på 220 grader i 15-20 min. Anonymkode: 9389e...ba0 Hvorfor legge til kun veganske alternativ til en gryte som ikke er vegansk i utgangspunktet? Ville brukt vanlig melk og smør i potetstappen i det minste. Anonymkode: 738b6...68e
Amossa Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #28 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du kan bruke enchiladaskrydder til alt du ellers bruker tacokrydder til. Det kan fint brukes i gryter, i dip og for å lage saus. Hvis mannen din vil ha amerikansk gryte, hvorfor må du finne på noe? Kan ikke han gjøre det? Anonymkode: 0d1be...b1a Mannen lager middag tre dager i uka, og da vet jeg at det er en eller annen fisk på menyen. Det med amerikansk gryte var nok bare at han tok feil. Det var tomatsaus eller noe sånt han ville ha. Sikkert til en fiskerett Da forstår jeg hvordan jeg kan bruke enchiladaskrydderet. Takk.
Amossa Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #29 Skrevet 3. desember 2023 nordlending skrev (5 timer siden): Dra til butikken og bytt dem om du ikke vil bruke de? Det er et par uker siden det hele ble kjøpt. Nå har jeg fått mange tips her, så de blir brukt
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #30 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor legge til kun veganske alternativ til en gryte som ikke er vegansk i utgangspunktet? Ville brukt vanlig melk og smør i potetstappen i det minste. Anonymkode: 738b6...68e Når du først skal komme med en påstand du burde sørget for at den er riktig😉 Og hva du ville brukt er meg revnende likegyldig. Anonymkode: 9389e...ba0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå