Gå til innhold

Mobbing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn som over flere å har blitt plaget av en medelev. Nå går de i 9.klasse og jeg kjenner jeg er drit lei. Skolen jobber med det, og vi er jevnlig på møter.

Kan man sette krav nå som de begynner å bli såpass gamle? Mobbing burde vel gå utover «oppførsel» karakter, eller at man blir utvist? Eller at mobberen og foreldrene blir kallet inn på møte ved nye hendelser?

Noen med erfaring eller råd? Å flytte er ikke et alternativ. Det er heller ikke noe sønnen min ønsker.

Anonymkode: 50cd3...26c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes helt ærlig det slutter å være skolesak, og burde være politisak på dette tidspunktet...

Anonymkode: c4d5c...d19

• Liker 2
Skrevet

Gå videre til skolesjefen og statsforvalteren!

Anonymkode: 1d9a3...dd4

• Liker 2
Skrevet

Mobberen og foreldrene burde ha blitt kalt inn for lengst! Flere år? Her har rektor sviktet totalt!

Anonymkode: 34a78...5ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gå videre til skolesjefen og statsforvalteren!

Anonymkode: 1d9a3...dd4

Absolutt! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Absolutt! 

De er inne i saken allerede.

Anonymkode: 50cd3...26c

Skrevet

Hva sier foreldrene til den som mobber? Hadde jeg fått høre at mitt barn plaget en annen hadde det blitt huskestue.

Anonymkode: 50677...240

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva sier foreldrene til den som mobber? Hadde jeg fått høre at mitt barn plaget en annen hadde det blitt huskestue.

For mitt barn altså. Man plager ikke andre uten å måtte stå til ansvar!

Skrevet

Du kan faktisk kople på politiet når de er så gamle. Dette er en drittalder! Bare bygg han opp og støtt han alt dere klarer! Krev at skolen setter inn en ekstraressurs på mobberen, så han blir fulgt 100% av skoletiden sin, kanskje han stopper da 

Anonymkode: efc0e...076

• Liker 1
Skrevet

Her kontakter du politiet og rett og slett får et besøksforbud. Så får skolen løse hvordan de skal håndtere dette i skoletiden.

Anonymkode: 47eb3...769

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...