AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Har bedt mannen holde meg helt unna alle dagligdagse konflikter mellom han og exkona. Jeg vil ikke høre ett pip om det. Unntaket er hvis det er noe jeg må forholde meg til, som endring av ferieuker og lignende. Er så utrolig lei av at de krangler om alt fra fotballsokker til julegaver. Han er nå litt irritert på meg, for han mener at han må få lov å ventilere hjemme. Men jeg synes han da kan ringe en venn eller moren sin. Er jeg for streng her, eller hva synes dere? Anonymkode: 6522e...e18 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 At du orker å leve med en som krangler om alle mulige småting. Tyder på at han ikke er helt ferdig med henne. Anonymkode: ce888...5c2 1
Carrot Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 Jeg har forsåelse for at du er lei, men jeg har også forståelse for at han ønsker dele og ventilere med den som skal være relasjonen som skal støtte i gode og vonde dager ogs ogs - som skal støtte og lytte og vise omsorg. Tydeligvis er det for hans del i denne saken alle andre enn deg? Jeg tror en slik hard linje er første steg på veien til begrenset kommunikasjon, hva er det neste du ikke orker lytte til som han trenger snakke om liksom? Hva om han ventilerer på en annen måte, ved ikke å kjefte og smelle overfor deg fordi han er frustrert men heller søker en samtalepartner som kan bidra til å lette på trykket i hodet, om du er i stand til å være den personen? 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #4 Skrevet 2. desember 2023 Nei, jeg skjønner deg kjempegodt. Sikkert sunt for mannen din også. På engelsk sier, do you want to be right, or do you want to be happy.. Det gjelder her. Han må faktisk ikke bli med på en krangel om fotballssokker. Du gjør lurt av å holde deg unna. For det er også et valg Anonymkode: 1d354...c6c 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #5 Skrevet 2. desember 2023 Rimelig kaldt å ville avvise ham når han trenger å lette seg for frustrasjoner. Ekskona hans er jo en del av bagasjen hans, i likhet med særkullsbarna. Det er nå en gang pakken du sa ja til. Men ja, du kan jo be ham tømme frustrasjonen sine på andre enn deg, som liksom skal holde sammen med ham og støtte ham i gode og onde dager 🤷♀️ Anonymkode: 56d87...cd8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå