Gjest Lurven Skrevet 5. desember 2023 #101 Del Skrevet 5. desember 2023 Ford3000 skrev (4 timer siden): Trenger ikke trøstepremie. Det du egentlig sier er at jeg får en sånn medlidenhetspremie. Det gidder jeg ikke. Dessuten, siden andre her skriver litt på kanten-ting trodde jeg det var åpent for at jeg også kunne tulle, men regelen gjelder vel ikke for meg. Kjører så fort traktoren tar meg ut av denne julequizen slik at jeg ikke er til mer sjenanse. Litt lei meg, kanskje ekstremt hårsår, men jeg respekterer at dette er din tråd og kjører derfor avgårde. Vi sees i en annen tråd. God førjulstid 🎄 jeg bare tulla. Så klart det er åpent for at du kan tulle Jeg prøvde meg på litt ironi og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 5. desember 2023 #102 Del Skrevet 5. desember 2023 Lurven skrev (1 time siden): jeg bare tulla. Så klart det er åpent for at du kan tulle Jeg prøvde meg på litt ironi og sånn. Ironi er noen ganger vanskelig når det blir skrevet, især når man kanskje ikke kjenner vedkommende så lett. Liker deg fremdeles altså. Du er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 5. desember 2023 #103 Del Skrevet 5. desember 2023 var det galt....? jeg satt på jernbanen en hyggelig jente skiftet overdel ..hun hadde nydelige bryst...hun smilte da hun såg jeg glodde og såg bort...jeg spurt henne..får jeg kysse den, blomsten din...? hun gik frivillig med på det og jeg tungeklinte henne og masturberte henne med fingrene til hun ikke klarte mer ...og kom i et bølgeras av nytelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. desember 2023 #104 Del Skrevet 5. desember 2023 Ford3000 skrev (2 timer siden): Ironi er noen ganger vanskelig når det blir skrevet, især når man kanskje ikke kjenner vedkommende så lett. Liker deg fremdeles altså. Du er gøy. Ja, men nå vet du at det var ironisk ment. Velkommen tilbake til tråden🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. desember 2023 #105 Del Skrevet 5. desember 2023 Baktus skrev (2 minutter siden): var det galt....? jeg satt på jernbanen en hyggelig jente skiftet overdel ..hun hadde nydelige bryst...hun smilte da hun såg jeg glodde og såg bort...jeg spurt henne..får jeg kysse den, blomsten din...? hun gik frivillig med på det og jeg tungeklinte henne og masturberte henne med fingrene til hun ikke klarte mer ...og kom i et bølgeras av nytelser... Jeg satt bak en busk å så på dere to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 5. desember 2023 #106 Del Skrevet 5. desember 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Jeg satt bak en busk å så på dere to no problem..du får lov til det...p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. desember 2023 #107 Del Skrevet 5. desember 2023 Luke 5 Hvilket nr av månedene var desember i følge den gamle romerske kalenderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. desember 2023 #108 Del Skrevet 5. desember 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Luke 5 Hvilket nr av månedene var desember i følge den gamle romerske kalenderen? Den tiende, det tyder ihvertfall navnet på. Pulosten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #109 Del Skrevet 5. desember 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Jeg satt bak en busk å så på dere to Og @jukkapalmet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 5. desember 2023 #110 Del Skrevet 5. desember 2023 Boetica skrev (35 minutter siden): Den tiende, det tyder ihvertfall navnet på. Pulosten? pult godt den osten din da.p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #111 Del Skrevet 5. desember 2023 Baktus skrev (6 minutter siden): pult godt den osten din da.p Men ikke for mye for da blir den til 🐄k🧀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. desember 2023 #112 Del Skrevet 5. desember 2023 Boetica skrev (1 time siden): Den tiende, det tyder ihvertfall navnet på. Pulosten? Riktig, desi betyr jo 10 på latin. Du son er så smart må jå få oppfølgingsspørsmål for å vinne sånn knullost. Hvem eller hva er de andre månedene oppkalt etter og hvilke måneder ble lagt til i den siste reviderte kalenderen. (Opprinnelig var det bare 10 måneder i et år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. desember 2023 #113 Del Skrevet 5. desember 2023 Cid skrev (33 minutter siden): Men ikke for mye for da blir den til 🐄k🧀 Kukost, brukes til å rengjøre kuer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #114 Del Skrevet 5. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Kukost, brukes til å rengjøre kuer Og avløpsrør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. desember 2023 #115 Del Skrevet 5. desember 2023 Lurven skrev (9 minutter siden): Riktig, desi betyr jo 10 på latin. Du son er så smart må jå få oppfølgingsspørsmål for å vinne sånn knullost. Hvem eller hva er de andre månedene oppkalt etter og hvilke måneder ble lagt til i den siste reviderte kalenderen. (Opprinnelig var det bare 10 måneder i et år) September - sept betyr sju oktober - okt betyr åtte augustus - keiser augustus juli - Julius Cæsar juni - guden juno eller noe sånt?? mars - må da være krigsguden mars Februar, april og mai - husker ikke januar - guden janus??? litt ustø her, så kanskje det blir en halv pultost? 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. desember 2023 #116 Del Skrevet 5. desember 2023 Boetica skrev (32 minutter siden): September - sept betyr sju oktober - okt betyr åtte augustus - keiser augustus juli - Julius Cæsar juni - guden juno eller noe sånt?? mars - må da være krigsguden mars Februar, april og mai - husker ikke januar - guden janus??? litt ustø her, så kanskje det blir en halv pultost? 😇 Mye bra her, men du fikk ikke med alt. Premien blir derfor en halvpult ost , som hoppet av ostebilen i svingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. desember 2023 #117 Del Skrevet 6. desember 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Mye bra her, men du fikk ikke med alt. Premien blir derfor en halvpult ost , som hoppet av ostebilen i svingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. desember 2023 #118 Del Skrevet 6. desember 2023 Luke 6 Hvilket land kommer originalen til ooooo' helga (i) natt fra Og hva er originaltittelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2023 #119 Del Skrevet 6. desember 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Luke 6 Hvilket land kommer originalen til ooooo' helga (i) natt fra Og hva er originaltittelen Er ikke den egentlige svensk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. desember 2023 #120 Del Skrevet 6. desember 2023 MarianneE skrev (1 time siden): Er ikke den egentlige svensk? Nei, ikke originalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå