Gå til innhold

Lurvens juleQuiz

Anbefalte innlegg

Skrevet

@Lurven, du Lurven... Dette var hyggelig å se! Er ikke glad i jula, men dette kan jeg prøve på. Quiz og slikt! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Beversafari kjører full pakke og premien din skreddersys etter beste evne. Villmannskjøring med traktor eller atv, med beverskinn under stumpen er noe som lar seg gjøre 😊Vi stiller også opp med stekt beverhale og akevitt til middag. 

Beste premien jeg har fått 🤩

Skrevet
Boetica skrev (35 minutter siden):

Beste premien jeg har fått 🤩

Herlig å høre! 😊 

Skrevet
Ford3000 skrev (59 minutter siden):

Beversafari kjører full pakke og premien din skreddersys etter beste evne. Villmannskjøring med traktor eller atv, med beverskinn under stumpen er noe som lar seg gjøre 😊Vi stiller også opp med stekt beverhale og akevitt til middag. 

Stiller Jostein Bever opp som vert?

Skrevet
Cid skrev (58 minutter siden):

Stiller Jostein Bever opp som vert?

Har ikke hørt fra han på lange tider. Prøvde å sende røyksignaler i håp om at han så det, men har ikke fått røyksignaler tilbake. 

Skrevet
Ford3000 skrev (3 minutter siden):

Har ikke hørt fra han på lange tider. Prøvde å sende røyksignaler i håp om at han så det, men har ikke fått røyksignaler tilbake. 

Dyrebeskyttelsen har sikkert hentet han.

Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Dyrebeskyttelsen har sikkert hentet han.

Hmm, kan hende det var det dyret ingen kunne si helt hva var, som de fanget inn forrige uke. De hadde ei felle med noe surstrømning inni i håp om at lukta lokket noe villkatter som lager bråk i nabolaget her. 

Skrevet
Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Hmm, kan hende det var det dyret ingen kunne si helt hva var, som de fanget inn forrige uke. De hadde ei felle med noe surstrømning inni i håp om at lukta lokket noe villkatter som lager bråk i nabolaget her. 

Selen Gomez ble også hentet. 

Skrevet
Cid skrev (10 minutter siden):

Selen Gomez ble også hentet. 

Shit... Jeg har jo fellingstillatelse på sel... At jeg ikke har fått med meg det! Driter i om den selen er kjendis. 

Skrevet
Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Shit... Jeg har jo fellingstillatelse på sel... At jeg ikke har fått med meg det! Driter i om den selen er kjendis. 

Jeg kan gjerne felle/feie over Gomez 😁 

Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg kan gjerne felle/feie over Gomez 😁 

Din lille kosegris😆

Skrevet
Boetica skrev (4 timer siden):

Ai ai tippet det var en pultost bak luke 3, men beversafari er bedre. Kanskje inngår det litt villmannskjøring med traktor også. 

Pult gammal ost var trøstepremien og den blir levert på døra av oda hos @Frøkenfryden i morgen tidlig klokken 5

Skrevet
Ford3000 skrev (3 timer siden):

@Lurven, du Lurven... Dette var hyggelig å se! Er ikke glad i jula, men dette kan jeg prøve på. Quiz og slikt! 

Ny luke i morgen

Skrevet
Lurven skrev (1 time siden):

Ny luke i morgen

Skal prøve å huske på det. Jeg skal ut i villmarken i morgen og blir borte store deler av dagen. Er jeg heldig er jeg hjemme ut på ettermiddagen, om jeg ikke gir lyd fra meg innen kvelden bes det om å forsøke med røyksignaler. Kan hende jeg har mistet retningen på hjemmet. Skal undersøke hvordan villmarken er. Hørt rykter om en plass med sinnsyke beboere som elsker å lage kø, danse handelsdans i 3/4-takt og det ryktes om en eim av desperasjon, svette og kaffe kan lukte på lang avstand. Er spent. 

Skrevet
Ford3000 skrev (14 timer siden):

Skal prøve å huske på det. Jeg skal ut i villmarken i morgen og blir borte store deler av dagen. Er jeg heldig er jeg hjemme ut på ettermiddagen, om jeg ikke gir lyd fra meg innen kvelden bes det om å forsøke med røyksignaler. Kan hende jeg har mistet retningen på hjemmet. Skal undersøke hvordan villmarken er. Hørt rykter om en plass med sinnsyke beboere som elsker å lage kø, danse handelsdans i 3/4-takt og det ryktes om en eim av desperasjon, svette og kaffe kan lukte på lang avstand. Er spent. 

Vi kommer å leter etter deg om du ikke er hjemme til sex 

Skrevet
Lurven skrev (2 minutter siden):

Luke 4

Når snur Sola 

Når Teletubbies er ferdig. 

Skrevet
Lurven skrev (5 timer siden):

Luke 4

Når snur Sola 

Aldri

Skrevet
Lurven skrev (5 timer siden):

Luke 4

Når snur Sola 

Når noen ber den vise 🍑

Skrevet
Boetica skrev (2 minutter siden):

Aldri

Riktig.

Men du får som vanlig et oppfølgingsspørsmål. 

Står den rolig eller ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...