Helene90 Skrevet 5. desember 2023 #21 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 3.12.2023 den 15.39): Hvor hører du til? Hvis du ikke fikk dyrke til blasto i det offentlige, hadde du vært fornøyd da også? Jeg spør ikke passiv aggressivt, jeg spør fordi jeg selv hadde vært fornøyd hvis jeg fikk dyrke til blastoer på tross av at de har gjort feil. 😅 Anonymkode: db3a9...596 Jeg hører til Fertilitetssenteret på Haukeland. Såg ikke denne før nå 🙈 Helt ærlig så har jeg kke tenkt særlig over hvordan sykehuset har valgt og gjøre det med dyrking. Jeg har tiltro til at de gjør det som de anser som best, og er komfortabel med det. Jeg har like mye tro på 2/3 dagers som 5 dagers blasto - da begge deler har gitt graviditet hos meg. Jeg har hatt mer fokus på at livmor og kroppen skal være optimal for å motta egget. Etter 4 år med prøving, 5 av 7 innsett har ført til graviditet - selv om de har endt i mist. Men igjen så har jeg ingen negativ erfaring med IVF offentlig, så kansje jeg har lettere for å stole på at det de gjør - er det som er rett og riktig for meg. Men generelt sett med min forhistorie og disse 4 årene med prøving og 2 år IVF så har jeg stor tiltro til legen som sitter ansvarlig for min sak. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå