AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #21 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 3.12.2023 den 7.25): Det er sikkert mye som kan fungere, men jeg anbefaler Bobbi Brown skin corrector stick, fordi den smelter inn i huden og kommer i mange forskjellige variasjoner, slik at alle kan finne den riktige nyansen. Bisquefargene dekker lilla/blå/rød misfarging, mens peachfargene dekker grå/brun/grønn misfarging. Det er viktig å velge en som er mørk nok til å faktisk kansellere misfargingen. I mitt tilfelle (veldig lys hud med medium styrke blå/lilla misfarging) er det 'light bisque' (altså ikke den aller lyseste nyansen). Her har jeg flaks med at denne fargen blender sømløst inn med resten av ansiktet, så jeg slipper å bruke concealer på toppen, med mindre jeg vil ha en helt flawless look hvor man ikke ser antydning til poser engang. For å skjule poser eller huler er prinsippet alltid det samme: Korrekt nyanse i liten mengde, påført nøyaktig på de rette stedene. Evt. setting pudder over for å hindre gjenskinn og linjer. For meg som har poser ser det slik ut: 1. Pass på at huden rundt øynene er hydrert, men la kremen trekke godt inn før sminke påføres. 2. Påfør corrector kun der du faktisk har misfarging. Ikke smør på som en sminkeyoutuber fra 2016 🤭 Du kan godt påføre med en liten børste om du vil, men bruk fingrene til å tappe correctoren inn i huden. IKKE GNI! Husk øyekrokene om du har misfarging der også. 3. Bøy hodet litt slik at du ser skyggeranden under posene. Påfør en liten mengde lys concealer (ikke veldig mye lysere enn huden din) med en presisjonsbørste akkurat der skyggen er mørkest. Har du ring fra posen under hele øyet så påfører du langs hele denne ringen. Har du ring under halve øyet så påfører du bare under halve øyet. Tapp dette forsiktig inn med fingeren. Det er veldig viktig at du ikke blender oppover på selve posen, for da vil denne fremheves igjen. Kun i skyggeområdet av ringen. 4. Påfør settingpudder med puff eller svamp. Skal ikke bakes, men det er viktig å bruke nok produkt, slik at man ikke må dytte for mye rundt på basen. Børst av umiddelbart med en myk kost. Jeg påfører kun på nedre halvdel av posen og litt på beinet under, men dette kommer helt an på om du har linjer lenger opp som du vil eh, "sette" - om du fort blir oljete, osv. Her kan du se hvordan det ser ut med corrector og concealer vs kun concealer. Veldig dårlig påføringsjobb (særlig med pudderet), men du ser tydelig forskjell på høyre og venstre om du hopper til 5:56 i videoen: Innsunkne huler: Poser: Anonymkode: 6f7e9...2d0 Tusen takk for veldig nyttig info!❤️ Anonymkode: c3e0f...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #22 Del Skrevet 4. desember 2023 Jeg har noen lignende søkk som TS, bortsett fra at de går enda lenger ned på kinnene. Prøvde tear through for noen år siden, men så ingen forskjell. For meg var det derfor bortkastede penger. Anonymkode: c3e0f...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå