AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Hva ville dere ha gitt i julegave til en 75-åring dere ikke kjenner? Jeg skal feire hos slektninger. De har også invitert en nabo som har blitt alene. Jeg kjenner jo ikke denne mannen, men har lyst å gi en liten ting siden vi skal feire julekvelden sammen. Det eneste jeg vet er at han ikke drikker alkohol, og er tunghørt så han hører ikke på musikk. Anonymkode: caec5...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 En flaske lokal eplemost Anonymkode: 7af47...016
Arkana Skrevet 2. desember 2023 #4 Skrevet 2. desember 2023 Kanskje et mykt skjerf (gjerne hjemmestrikket om du driver med sånt) og litt god sjokolade? 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #5 Skrevet 2. desember 2023 Noe spiselig - sjokolade/småkaker/spekemat. Anonymkode: da087...2ed
Bombasi Skrevet 2. desember 2023 #6 Skrevet 2. desember 2023 (endret) Hva med en eller to poser Friele kaffe, en sjokolade/konfekt og noe annet smårask fra butikken? Gjør det enkelt, og ikke bring med fancy nipps og napps (pynt, interiør, duftelys osv), er mitt råd Endret 2. desember 2023 av Bombasi
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #7 Skrevet 2. desember 2023 Kaffe og sjokolade. Ekstra bonus om du finner ut om han trenger filtermalt eller noe annet Anonymkode: 6f019...552
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #8 Skrevet 2. desember 2023 Tenker jo at det er tanken som teller, og jeg tenker litt motsatt her enn hva jeg vanligvis gjør. En julegave som ikke spises opp kan for denne mannen bli en påminnelse at medmennesker bryr seg. Kanskje det er det han trenger gjennom året som kommer, mange eldre føler seg ensom. Noen forslag: Hjemmestrikk skjerf, votter eller lignende. En bok med lokalhistorie eller en kalender med fine bilder fra byen/stedet. Lite innrammet lokalt foto eller kunst postkort fra området/byen. (mange postkort på bokhandel eller turistbutikker som ikke koster stort og ramme finner en billig div butikker. Gryteunderlag eller grytevotter. Lester, ullsokker eller tøfler. Et pledd. Anonymkode: 3f0a4...914 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå