Jadasikkert29 Skrevet 3. desember 2023 #21 Del Skrevet 3. desember 2023 NatNat skrev (1 time siden): hva er useriøs med business insider ? og med "ettferdiggjør det ikke å fengsle kvinner og barn uten dom der de blir utsatt for både vold, isolering og voldtekt. ", snakker du om Hamas ?? Nei. Absolutt ikke. Vis meg gjerne dokumentasjon på at Hamas fengsler Israelske barn og kvinner og voldtar/slår de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 3. desember 2023 #22 Del Skrevet 3. desember 2023 (endret) Akryl skrev (15 timer siden): Det er det eneste våpen de har mot okkupantene. De fleste sitter inne på ubestemt tid uten dom. Er ikke mange dagene siden terrorister fra Hamas skjøt og drepte 3 i Jerusalem, også de hadde blitt satt fri fra fengsel etter en tidligere terrordom, så det eneste våpenet? Endret 3. desember 2023 av Topsi Skrivefeil 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 3. desember 2023 #23 Del Skrevet 3. desember 2023 Jadasikkert29 skrev (4 minutter siden): Nei. Absolutt ikke. Vis meg gjerne dokumentasjon på at Hamas fengsler Israelske barn og kvinner og voldtar/slår de. Prøver du å være morsom? 7 oktober ringe ingen bjeller hos deg? 8 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 3. desember 2023 #24 Del Skrevet 3. desember 2023 (endret) 5 hours ago, Jadasikkert29 said: Nei. Absolutt ikke. Vis meg gjerne dokumentasjon på at Hamas fengsler Israelske barn og kvinner og voldtar/slår de. ok, nå er det en vits. Hamas har tatt gisler, den minste var et barn under 1 år tror jeg, som er nå død. En kvinne ble visst, voldtatt og full av blod og paradert i gatene i Gaza. Nekter du at dette skjedde ? Endret 3. desember 2023 av NatNat 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 3. desember 2023 #25 Del Skrevet 3. desember 2023 1 hour ago, likestilling said: De som bare blir arrestert og slengt i en betongcelle er heldige. IDF har gode snikskyttere. ... kanskje det var denne lille jenta. De lærer tidlig. oh, cristiano ronaldo. Nå, er dette en seriøs kilde 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 3. desember 2023 #26 Del Skrevet 3. desember 2023 NatNat skrev (2 minutter siden): oh, cristiano ronaldo. Nå, er dette en seriøs kilde Tror du han har laget nyhetsreportasjen fra Al Jazera som han legger ut? Two Palestinian children killed by Israeli forces in Jenin | Occupied West Bank | Al Jazeera Jeg tror ikke du er så dum som du later som... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 3. desember 2023 #27 Del Skrevet 3. desember 2023 Topsi skrev (28 minutter siden): Er ikke mange dagene siden terrorister fra Hamas skjøt og drepte 3 i Jerusalem, også de hadde blitt satt fri fra fengsel etter en tidligere terrordom, så det eneste våpenet? Jeg tok feil, de drepte 4 i Jerusalem, fosterdrap begynner å bli en hamasteknikk, jfr 7 oktober, den ene kvinnen var gravid 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naom Skrevet 3. desember 2023 #28 Del Skrevet 3. desember 2023 Fru Solsikke skrev (17 timer siden): Ts skrev de var steinkastere. Og jeg skrev min mening om steinkastere. Man er ikke noen "vanlig" person (som ts skriver) om man kaster stein på folk. De kaster ikke stein på folk. Kanskje noen av dem kaster på israelsk soldater som er voldelige. Men hadde ikke du vært frustrert over at du blir kastet ut av ditt hjem som din familie og forfedre har bodd i ?! Hadde ikke du vært frustrert å leve under apartheid uten rettigheter! alt palestinere gjør er å kjempe for sitt land og du tror at stein er verre enn pistol og gevær som disse soldatene bruker mot dem. ikke glem at de bare skyter ofte på uskyldige ikke glem at det ikke var så lenge siden de drepte den kristne palenstinske journalisten Shireen Abu Akleh. Hun gjorde ingenting og ble skutt i hodet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 3. desember 2023 #29 Del Skrevet 3. desember 2023 (endret) nøkkelhull39 skrev (5 minutter siden): vet du om det er noen form av kilde du fikk det fra og hvilken side som utførte 4 drap i jerusalem? om det i hele tatt skjedde drap på barn høres ut for meg å være utført med destruktive " " Endret 3. desember 2023 av Topsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 3. desember 2023 #30 Del Skrevet 3. desember 2023 NatNat skrev (22 minutter siden): ok, nå er det er vits. Hamas har tatt gisler, den minste var et barn under 1 år tror jeg, som er nå død. En kvinne ble visst, voldtatt og full av blod og paradert i gatene i Gaza. Nekter du at dette skjedde ? Hvem bombet de da? Og hvor mange barn har ikke Israel drept? Og hvor er bevisene? Ligger de på samme plass som de 40 liksombabyene som Israel påsto at Hamas drepte? ingen som tenker på de babyene og barna som sultet ihjel på sykehusene siden Israel tvang alle legene og sykepleierne til å dra fra de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 3. desember 2023 #31 Del Skrevet 3. desember 2023 Jadasikkert29 skrev (Akkurat nå): Hvem bombet de da? Og hvor mange barn har ikke Israel drept? Og hvor er bevisene? Ligger de på samme plass som de 40 liksombabyene som Israel påsto at Hamas drepte? ingen som tenker på de babyene og barna som sultet ihjel på sykehusene siden Israel tvang alle legene og sykepleierne til å dra fra de. Men da er det greit da? At Hamas FØRST kidnappet, voldtok og drepte? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LCFA Skrevet 3. desember 2023 #32 Del Skrevet 3. desember 2023 3 hours ago, keops said: Og jeg kom i tidlig barndom i skade for å sammenligne mine foreldre med herr Hitler fordi jeg synes de var noe strikse på forskjellige felt 😄 Helt uten at jeg vet antall okkupasjoner og folkemord som dine foreldre stod bak så mistenker jeg at du overdrev en smule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 3. desember 2023 #33 Del Skrevet 3. desember 2023 LCFA skrev (20 minutter siden): Helt uten at jeg vet antall okkupasjoner og folkemord som dine foreldre stod bak så mistenker jeg at du overdrev en smule. Gjorde nok det🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 3. desember 2023 #34 Del Skrevet 3. desember 2023 (endret) 5 hours ago, Jadasikkert29 said: Hvem bombet de da? Og hvor mange barn har ikke Israel drept? Og hvor er bevisene? Ligger de på samme plass som de 40 liksombabyene som Israel påsto at Hamas drepte? ingen som tenker på de babyene og barna som sultet ihjel på sykehusene siden Israel tvang alle legene og sykepleierne til å dra fra de. hvor er bevisene ? det var på alle tv kanaler og avis i verden Bor du under et stein ?? Denne tråden er bare useriøs.. Anbefaler deg forresten å lese mega tråden : Israel og Gazastripen , 176 sider, vi har diskutert alt dette i en måned nå, vi kan ikke bare skrive det samme 100 ganger . Endret 3. desember 2023 av NatNat 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 3. desember 2023 #35 Del Skrevet 3. desember 2023 Topsi skrev (4 timer siden): Jeg tok feil, de drepte 4 i Jerusalem, fosterdrap begynner å bli en hamasteknikk, jfr 7 oktober, den ene kvinnen var gravid Hun ble skutt før eller etter at terroristene hadde skjært ut babyen av magen hennes og knivstukket den. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 3. desember 2023 #36 Del Skrevet 3. desember 2023 Jadasikkert29 skrev (4 timer siden): Hvem bombet de da? Og hvor mange barn har ikke Israel drept? Og hvor er bevisene? Ligger de på samme plass som de 40 liksombabyene som Israel påsto at Hamas drepte? ingen som tenker på de babyene og barna som sultet ihjel på sykehusene siden Israel tvang alle legene og sykepleierne til å dra fra de. Bevisene er overalt. Du får bare sjekke, men de ligger ikke på NRK. Selvsagt ikke… De 40 halshugde barna ble vel debunka, men det er funnet barn uten hode. Det som er uklart er om de mistet hodet som følge av direkte halshogging eller om det var pga fex granatangrep. Noen av ofrene ble kuttet opp, og terroristene brant kroppsdelene. Patologer i Israel har sin fulle hyre med å finne små forbrente fragmenter de kan bruke til identifisering. Folk og kroppsdeler ble kremert. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 3. desember 2023 #37 Del Skrevet 3. desember 2023 Jadasikkert29 skrev (4 timer siden): Hvem bombet de da? Og hvor mange barn har ikke Israel drept? Og hvor er bevisene? Ligger de på samme plass som de 40 liksombabyene som Israel påsto at Hamas drepte? ingen som tenker på de babyene og barna som sultet ihjel på sykehusene siden Israel tvang alle legene og sykepleierne til å dra fra de. Jeg trodde sykepleiere og leger ble ved pasientene sin side. DET var ialkfall det de sa til media 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 3. desember 2023 #38 Del Skrevet 3. desember 2023 5 hours ago, naom said: De kaster ikke stein på folk. Kanskje noen av dem kaster på israelsk soldater som er voldelige. 😅 som alle vet, israelsk soldater er ikke folk..... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 4. desember 2023 #39 Del Skrevet 4. desember 2023 Bacteria skrev (10 timer siden): Hun ble skutt før eller etter at terroristene hadde skjært ut babyen av magen hennes og knivstukket den. Ja, og den ene kvinnen de drepte i Jerusalem var gravid 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 4. desember 2023 #40 Del Skrevet 4. desember 2023 Topsi skrev (14 timer siden): Men da er det greit da? At Hamas FØRST kidnappet, voldtok og drepte? Tjaa, hvem kastet egentlig den første steinen? Denne konflikten er eldre enn de aller her og komplisert nok til at ingen noensinne blir enige. Det er nok av blod på begge siders hender, og de eneste ofrene er de sivile. Det riktige i mine øyne er å stå på alle de rammede siviles side, både israelere og palestinere, og fordømme BÅDE terrorguppen Hamas og terrorstaten Israel. Vi kommer ingen vei ved å bygge oppunder alt hatet vi ser, som er gjennomgående i denne debatten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå