AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Jeg er i uke 39, og lurer på om det er fostervannet kan lekke litt og litt eller er det utflod. Siden har hatt utflod i hele svangerskapet, men det er ikke som idag...det kommer hele tiden hver gang det kommer en sammentrekning så får jeg blank vann aktig væske .. utfloden har vært litt tjukk så lurer på om fostervannet kan lekke og om jeg bør ta kontakt med sykehuset? Eller er det bare utflod 🤔 Anonymkode: 8c8ee...27e
Apekatten Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 Ring sykehuset og forhør deg med de. Jeg trodde jeg lakk fostervann da jeg var gravid, jeg fikk komme inn til en sjekk med en gang. Det er visst veldig vanlig at gravide tror de lekket fostervann, men så er det bare utflod og/eller urin.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 Ring sykehuset å hør.. ganske vanlig å lekke litt fostervann på slutten. Jeg har iallefall gjort det med alle mine, men vannet har også gått hjemme og av seg selv alle 3 gangene. Anonymkode: 3607b...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå