Gå til innhold

Trådløse ørepropper for små ører

Tinkiwinkiii

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til trådløse ørepropper som:

*Sitter godt i små ører 

*God lyd selvfølgelig

*Ikke gjør så mye ut av seg (Ikke glad i sånne pinner,men mer de som kun ligger i øret)

*Ikke altfor dyre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De aller fleste kommer med utskiftbare propper i mange forskjellige størrelser, så det meste burde passe med litt prøving og feiling. Du skriver ikke noe om prisklasse da, og det er vanskelig å anbefale noe uten å vite om du skal bruke 500 eller 5000. Trenger du aktiv støydemping?

Anonymkode: 40baa...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.12.2023 den 15.24):

De aller fleste kommer med utskiftbare propper i mange forskjellige størrelser, så det meste burde passe med litt prøving og feiling. Du skriver ikke noe om prisklasse da, og det er vanskelig å anbefale noe uten å vite om du skal bruke 500 eller 5000. Trenger du aktiv støydemping?

Anonymkode: 40baa...332

Prisklasse:Fra 500-2000.

Hm,vet ikke hva aktiv støydemping er engang jeg😂🙈Egentlig ute etter god lyd og noen som sitter som støpt i ørene.☺️Har ikke så veldig mye mer krav enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt dette problemet, og har prøvd mye før jeg fant disse på Clas Ohlson. Det er ikke støydemping, men jeg bruker dem når jeg går i trafikk  og trener på senter med støy og det går fint. De sitter godt på meg. 

https://www.clasohlson.com/no/Urbanista-Lisbon-trådløst-in-ear-headset/p/39-1266-1?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAvdCrBhBREiwAX6-6UuD_FMQnhHYJyZ-bzpFr-OEWQ6GxSmYbhyYdNZvm5SWfsxA6rt8DExoCtl8QAvD_BwE

Anonymkode: 425b6...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...