AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Hei♡ Jeg tror jeg kanskje kan være i uke 3 nå. Men alt dette er så forvirrende. Jeg hadde samleie 19.11, eggløsning 22.11, og IKM er 7.12. Fra ca 5dpo, begynne jeg å få litt små symptomer- men ingenting jeg tenkte noe videre over da det var så tidlig. 9dpo- Ømme pupper, stikninger på venstre side samt små stikninger I underlivet, mensen murringer, bittelitt kvalm nå og da, hodepine og begynte å blø på kvelden. 10dpo- da startet jeg med ( itillegg til alt over), å være veldig kald og jeg er egt veldig varm av meg og tisser en del mer enn jeg pleier. For å gå mer inn på den blødningen, for den forvirrer meg veldig. Det startet på kvelden, som en rosa utflod. Dagen etter våknet jeg opp med rødt friskt blod, ikke kjempe mye men nok til at jeg uansett ville byttet bindet. I hele dag, frem til skrivende stund har det vært blanding av litt friskt blod men mest brunt. Fortsatt ikke kjempe mye, mye mindre enn en vanlig mensen for meg. Jeg har heller ikke skikkelige smerter, som jeg pleier å få under mensen, og det luktet ikke mensen av bindet heller. Annen info som kan være relevant er at jeg har en sykluslengde på 36 dager, og pleier å få mensen på dagen jeg forventer den hver eneste syklus. Noen som kan hjelpe meg å tolke litt? Gravidtester har jeg tatt, kun negative, men jeg tar ikke fler før IKM vtp at det egt er for tidlig. Setter stor pris på svar ♡♡♡ Anonymkode: a2750...c13
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 Bare å smøre seg med tålmodighet og ta ny graviditetstest senere. Anonymkode: 0f933...608 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 Blødning og neg test 10 dpo, vil nok dessverre tro du ikke er gravid :/ Uansett kan ingen av oss her vite det, det eneste du kan gjøre er å ta flere tester. Anonymkode: e9e90...847 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå