AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Vet ikke om det bare er her jeg bor eller hva det er. Både fysioterapeuter og kiropraktorer snakker ekstremt mye. Graver og spør om alt. Hvem man er i familie med, alder på barna, hva de holder på med, hvem du jobber med osv. i tillegg prater de ekstremt mye om egne problemer, meninger om kommunen, politikk, skoler som ikke følger opp, problem med barna osv. jeg for min del ønsker bare ro når jeg er hos fysio. At det snakkes om kneet mitt, og hva jeg kan gjøre av øvelser osv. flere som opplever dette her vi bor ikke så lett å si fra heller Anonymkode: 37bbc...efa
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 Og hvor er det? Anonymkode: 83931...7d9
Daria Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 Svar kort og skift tema tilbake til kneet? Jeg har hatt fysioer med varierende pratsomhet, men de har ganske fort fanget opp hva jeg synes er greit og tilpasset seg det. Pasientene har jo også forskjellige ønsker og behov, det er vel ikke så lett å være tankeleser alltid.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #4 Skrevet 2. desember 2023 Nå jobber jeg selv med mennesker, så får sikkert min dose prat med familie og jobb. Med pratsomme frisører, taxisjåfører eller andre pleier jeg faktisk å si at jeg er litt sliten og vil hvile hodet uten prat. Du kan jo si at du trener bedre når du ikke småprater? Anonymkode: 7169e...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå