Gå til innhold

Julebord og nach

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er på julebord med jobben på hotel denne helgen, Har en jobb kor det er mest menn og på bussen opp hit idag til Geilo var det flere med lange fingre. Tenker det kan bli litt mye av det ikveld og på nach. Treng gode råde, vet at når alkoholen går inn så går fornuften ut. Eller skal eg bare kaste meg ut og ta det som kommet,har vært litt tørke i forhold til sex den siste halve året . Voksen kvinne

Endret av Modent
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spør om du skal ha sex med menn du selv beskriver som respektløse? Du vil nok ikke sitte igjen med en god følelse.. 

Anonymkode: 7b9f8...f31

• Liker 1
Skrevet

Kjør på

La minst 5 komme i ansiktet ditt etter hverandre 

Skrevet

"..Det siste halvåret 🤔" Det er faktisk ikke lenge i det hele tatt. Gjennomsnittsmannen må gå flere år i tørke. Kvinner tenker mye mer med fitta enn di liker å innrømme.
Så om du kaster deg uti dette, så er det fordi du har tatt en avgjørelse om at du er kåt og vil pule. Det er ditt eget anvar, din egen handling og selvpåførte konsekvenser.

Anonymkode: 55aa6...030

• Nyttig 1
Skrevet

Det er vel ikke obligatorisk å gå på nach?

Kos deg med middag og dessert og et par enheter, og når mannfolka begynner å bli fulle og langfingra, da går du på rommet ditt, låser døra og ser på TV til du sovner. Så blir det digg med hotellfrokost og ingen fylleangst neste dag.

Verdens beste råd er vel å ikke ligge med folk på jobb. Det vet du vel som godt voksen kvinne?

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Du beskriver i grunnen menn som du IKKE ønsker sex med. Dropp dem, klask dem på fingrene om det er deg de prøver å klå på. Vær tydelig. Om de ikke gir seg er det kanskje en i ledende stilling du kan gi et lite hint. Og så kan du se deg rundt å finne en som du faktisk ØNSKER å ha sex med. Flørt med vedkommende og se om du får respons. Hvis ikke, så kos deg med det sosiale.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det høres ut som om TS har lyst på litt action, men trenger motivasjon/dytt i rumpa? Jeg sier kjør på! Bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke har gjort. Det kan bli gøy og deilig! Med mange klåfingra menn kan du iallfall velge og vrake. 

Anonymkode: 89564...448

• Liker 2
Skrevet

Ingenting galt med å knulle. Kjør på! Mye pripne tanter her inne som selv ikke får seg kvalitetspikk som du ikke bør ta råd fra.

Anonymkode: 816b6...10a

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ingenting galt med å knulle. Kjør på! Mye pripne tanter her inne som selv ikke får seg kvalitetspikk som du ikke bør ta råd fra.

Kvalitet? Sjelden mye kvalitet av fulle, klåfingrede mannfolk har jeg hørt...

• Nyttig 1
Skrevet

Hva er det menn, julebordet er nå igang og her det mange som vil ha oppmerksomhet,Tror ikke det blir nach på meg med desse gutta. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😆Dritings middelaldrende menn er så langt fra kvalitetspikk man kommer 

Anonymkode: 652aa...b1c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Da blei det som forventa mye klåing, så jeg og ein annen kvinnelig kollega har satt oss ned på mitt rom for vin og ein god julefilm. Blei for kleint når unge gutter på 25 år prøver å sjekke opp meg på nesten 60. Kanskje vi 2 kvinner kan kose oss litt,natten er framleis ung

• Hjerte 1
Skrevet

Ble det nattakos på damene etter hvert mon tro🤔

Anonymkode: 1b806...98b

Skrevet (endret)

...

Endret av Bamseklemmer
feil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...