Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg fikk rier på tirsdag og fikk vite at det var 3 cm åpning (termin er 11 desember) men så stoppet riene opp etter at de på sykehuset sjekket åpning. Nå har det gått 5 dager uten noe spesielt vondt får et par sammentrekninger i timen, hvor magen blir stram og vondt men ikke ekstremt vondt. Det jeg lurte på er hvor lenge kan man gå med 3 cm åpning? 

Anonymkode: 1a6b6...617

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare kynnere du har hatt. 3-4 cm åpning kan du gå med i ukesvis 

Anonymkode: 6caaf...e21

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er nok bare kynnere du har hatt. 3-4 cm åpning kan du gå med i ukesvis 

Anonymkode: 6caaf...e21

Åja, siden de på sykehuset mente det var rier og ba meg komme tilbake hvis smertene gikk opp i styrke. Men de stoppet helt opp så begynte å lure 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hei, jeg fikk rier på tirsdag og fikk vite at det var 3 cm åpning (termin er 11 desember) men så stoppet riene opp etter at de på sykehuset sjekket åpning. Nå har det gått 5 dager uten noe spesielt vondt får et par sammentrekninger i timen, hvor magen blir stram og vondt men ikke ekstremt vondt. Det jeg lurte på er hvor lenge kan man gå med 3 cm åpning? 

Om du er førstegangs: Noen dager. Om du er flergangsfødende: Ukevis. 

Vær obs på at det kan gå fort når det først starter for alvor. 

• Liker 1
Skrevet
Lorieen skrev (4 minutter siden):

Om du er førstegangs: Noen dager. Om du er flergangsfødende: Ukevis. 

Vær obs på at det kan gå fort når det først starter for alvor. 

Er min andre. Min første ble født innen 2 timer etter vannavgang i uke 36. Hadde ikke store smerter da bare vanlig mensenaktig smerter... nå har det gått flere uker 😅 er litt redd for at det skal gå for fort og at jeg ikke ender opp med å føde hjemme😜

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er min andre. Min første ble født innen 2 timer etter vannavgang i uke 36. Hadde ikke store smerter da bare vanlig mensenaktig smerter... nå har det gått flere uker 😅 er litt redd for at det skal gå for fort og at jeg ikke ender opp med å føde hjemme😜

Har du lang vei til sykehus? 

Skrevet
Lorieen skrev (Akkurat nå):

Har du lang vei til sykehus? 

25-30 minutter 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

25-30 minutter 

Da ville jeg reist inn med en gang du får regelmessige sammentrekninger, eller vannet går. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...