AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Hei, jeg fikk rier på tirsdag og fikk vite at det var 3 cm åpning (termin er 11 desember) men så stoppet riene opp etter at de på sykehuset sjekket åpning. Nå har det gått 5 dager uten noe spesielt vondt får et par sammentrekninger i timen, hvor magen blir stram og vondt men ikke ekstremt vondt. Det jeg lurte på er hvor lenge kan man gå med 3 cm åpning? Anonymkode: 1a6b6...617
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 Det er nok bare kynnere du har hatt. 3-4 cm åpning kan du gå med i ukesvis Anonymkode: 6caaf...e21 1
Srfg6 Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er nok bare kynnere du har hatt. 3-4 cm åpning kan du gå med i ukesvis Anonymkode: 6caaf...e21 Åja, siden de på sykehuset mente det var rier og ba meg komme tilbake hvis smertene gikk opp i styrke. Men de stoppet helt opp så begynte å lure 😅
Lorieen Skrevet 2. desember 2023 #4 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hei, jeg fikk rier på tirsdag og fikk vite at det var 3 cm åpning (termin er 11 desember) men så stoppet riene opp etter at de på sykehuset sjekket åpning. Nå har det gått 5 dager uten noe spesielt vondt får et par sammentrekninger i timen, hvor magen blir stram og vondt men ikke ekstremt vondt. Det jeg lurte på er hvor lenge kan man gå med 3 cm åpning? Anonymkode: 1a6b6...617 Om du er førstegangs: Noen dager. Om du er flergangsfødende: Ukevis. Vær obs på at det kan gå fort når det først starter for alvor. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #5 Skrevet 2. desember 2023 Lorieen skrev (4 minutter siden): Om du er førstegangs: Noen dager. Om du er flergangsfødende: Ukevis. Vær obs på at det kan gå fort når det først starter for alvor. Er min andre. Min første ble født innen 2 timer etter vannavgang i uke 36. Hadde ikke store smerter da bare vanlig mensenaktig smerter... nå har det gått flere uker 😅 er litt redd for at det skal gå for fort og at jeg ikke ender opp med å føde hjemme😜 Anonymkode: 1a6b6...617
Lorieen Skrevet 2. desember 2023 #6 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er min andre. Min første ble født innen 2 timer etter vannavgang i uke 36. Hadde ikke store smerter da bare vanlig mensenaktig smerter... nå har det gått flere uker 😅 er litt redd for at det skal gå for fort og at jeg ikke ender opp med å føde hjemme😜 Anonymkode: 1a6b6...617 Har du lang vei til sykehus?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #7 Skrevet 2. desember 2023 Lorieen skrev (Akkurat nå): Har du lang vei til sykehus? 25-30 minutter Anonymkode: 1a6b6...617
Lorieen Skrevet 2. desember 2023 #8 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 25-30 minutter Anonymkode: 1a6b6...617 Da ville jeg reist inn med en gang du får regelmessige sammentrekninger, eller vannet går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå