AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Lurer seriøst om jeg er i ferd med å bli dement. Problemstilling: skal henge opp den nye stjerna jeg kjøpte i fjor. Har funnet frem stjerne, ledning. Pære og et sånt stativ som skal være inni stjerna. Men blir det riktig at dette stativet, at rundingen på det skal liksom henge på selve pæren? Det går ikke an å skru stativet fast… mangler jeg noe, kanskje en fikseringsring eller noe ? Husker ikke hva jeg gjorde i fjor, og finner heller ingen sånn ring der stjerna lå. Unnskyld for idiotisk innlegg men står fast her. Synes det virker så rart at den der rundingen bare skal henge løst på lyspæra. Hilsen KLØNA. ps, legger ved et bilde av bruksanvisningen, uten at den gjorde meg noe klokere. Anonymkode: 7086b...861 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 Er det meningen at du skal ta av stativet når du er ferdig med den? Jeg har en stjerne med sånn lite stativ og den ligger inni stjerna når den er pakket ned også.. Anonymkode: 91df8...55d
Skjold Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 Man skrur pæra i sokkelen også bruker man en ring til å feste stativet til sokkelen, så har man stjerna på stativet. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #4 Skrevet 2. desember 2023 Skjold skrev (16 minutter siden): Man skrur pæra i sokkelen også bruker man en ring til å feste stativet til sokkelen, så har man stjerna på stativet. Tusen takk! Nå er stjerna oppe… den ringen var selvsagt skrudd fast til sokkelen. 😅 Anonymkode: 7086b...861 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå