AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Har glemt igjen noen ting hos min ex kjæreste som jeg har barn med. Ser nå at nye kjæresten selger det jeg har glemt igjen der. Alt fra armbånd til klær. Går dette under tyveri? Anonymkode: ce202...17a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 Du ringer din eks, opplyser om hva som foregår, og sier at du kan ta med tingebe neste gang det er overlevering. Krangler han på dette - kan du nevne anmeldelse. Gå den normale veien før du blir hun hevngjerrige. Anonymkode: 1a861...b4a 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du ringer din eks, opplyser om hva som foregår, og sier at du kan ta med tingebe neste gang det er overlevering. Krangler han på dette - kan du nevne anmeldelse. Gå den normale veien før du blir hun hevngjerrige. Anonymkode: 1a861...b4a Noe av det er nemlig merket som solgt. - ts Anonymkode: ce202...17a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #4 Skrevet 2. desember 2023 Og du hadde ikke mulighet til å hente før??? Anonymkode: c9dfe...295 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #5 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og du hadde ikke mulighet til å hente før??? Anonymkode: c9dfe...295 Har ikke hatt muligheten til det nei. Anonymkode: ce202...17a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #6 Skrevet 2. desember 2023 Hvor lenge er det siden du flyttet? Anonymkode: c9dfe...295
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #7 Skrevet 2. desember 2023 Ta screenshot av det som ligger ute før det forsvinner - også det som står merket som solgt! Så kontakter du din eks og sier at du skal ha tilbake dette, og hvis han ikke gir deg alt tilbake så vil du kontakte politiet. Og om han ikke ordner dette NÅ, så går du til politiet mandag morgen! Hvis han selger gjennom Finn, så kan du også kontakte Finn og si at han selger det som ikke er hans eiendeler, at det er dine og at du ber dem om å ta kopi av kontoen hans der, i påvente på at politiet vil bli koblet inn om han ikke umiddelbart sørger for å levere tilbake det som ikke er hans eiendom. Har du bilder fra tidligere hvor du bruker f.eks. smykkene, så finn dem frem, det er beviser. Enda bedre om det er smykker som du hadde før du ble sammen med ham, for da kan du med bilder bevise at du eide smykkene før dere ble sammen. Håper du får tilbake alt! Anonymkode: ac442...974 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #8 Skrevet 2. desember 2023 Hvor lenge er det siden du flyttet ut? Jeg tenker at dette er tyveri, ja. Og heleri. Kan du bevise at tingene er dine? I så fall er det bare å anmelde. Anonymkode: d02c2...41c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #9 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lenge er det siden du flyttet? Anonymkode: c9dfe...295 1 år, men han bor 3 timer unna men kommer annenhver helg å henter datteren min. Han kunne tatt med tingene mine. Har spurt han flere ganger til og med om å ta det med. Anonymkode: ce202...17a
Melus Skrevet 2. desember 2023 #10 Skrevet 2. desember 2023 På 1 år har du hatt god tid på å hente tingene dine da. 8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #11 Skrevet 2. desember 2023 Kontakt det hun bruker som salgsplattform og si i fra det er ikke er hennes ting, men dine. Anonymkode: b1018...aed
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #12 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kontakt det hun bruker som salgsplattform og si i fra det er ikke er hennes ting, men dine. Anonymkode: b1018...aed TS snakker om en mann, ikke en kvinne. Anonymkode: 312ee...7ef
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #13 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS snakker om en mann, ikke en kvinne. Anonymkode: 312ee...7ef Det er damen til exen som har lagt det ut. Anonymkode: ce202...17a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #14 Skrevet 2. desember 2023 Jeg sier ikke at det greit at hun selger det, men det har gått 1 år, du kunne fint ha henta det mange ganger på den tiden. Anonymkode: 9ebdb...899 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #15 Skrevet 2. desember 2023 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: bc393...abe
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #16 Skrevet 2. desember 2023 Min ex. Pusher på meg nå for noen felles møbler vi hadde som samboere. Han flyttet til sin elskerinne for 4år siden og vil nå hente det. Vi var sammen i 20år og har to tenåringsbarn sammen. Felles bolig solgt og pengene fordelt for 3år siden. Nå vil han ha sofa, spisebord, "kunst"/ veggbilder, kopper og kar og lamper osv fordi han og kjæresten har kjøpt hytte sammen. Kan han hente det nå fra min og barnas nåværende leilighet? Ikke ts. Anonymkode: ac866...0d7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #17 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min ex. Pusher på meg nå for noen felles møbler vi hadde som samboere. Han flyttet til sin elskerinne for 4år siden og vil nå hente det. Vi var sammen i 20år og har to tenåringsbarn sammen. Felles bolig solgt og pengene fordelt for 3år siden. Nå vil han ha sofa, spisebord, "kunst"/ veggbilder, kopper og kar og lamper osv fordi han og kjæresten har kjøpt hytte sammen. Kan han hente det nå fra min og barnas nåværende leilighet? Ikke ts. Anonymkode: ac866...0d7 Ikke greit å kuppe andres tråd. Lag din egen, ellers blir det bare rot her. Anonymkode: e4909...110 1 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #18 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke greit å kuppe andres tråd. Lag din egen, ellers blir det bare rot her. Anonymkode: e4909...110 Beklager. Anonymkode: ac866...0d7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #19 Skrevet 2. desember 2023 Ts. Tenker det er dine ting. Ta kontakt med din ex og hans nye som selger, og gi beskjed at dette ikke skal selges og du kommer å henter alt innen en uke. Du kan ikke vente lengre. Ett år er ganske lenge. Avklar henting om senest en uke. Anonymkode: ac866...0d7
Melus Skrevet 2. desember 2023 #20 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min ex. Pusher på meg nå for noen felles møbler vi hadde som samboere. Han flyttet til sin elskerinne for 4år siden og vil nå hente det. Vi var sammen i 20år og har to tenåringsbarn sammen. Felles bolig solgt og pengene fordelt for 3år siden. Nå vil han ha sofa, spisebord, "kunst"/ veggbilder, kopper og kar og lamper osv fordi han og kjæresten har kjøpt hytte sammen. Kan han hente det nå fra min og barnas nåværende leilighet? Ikke ts. Anonymkode: ac866...0d7 Det kan han selvsagt ikke. Deres gamle bo og ting er fordelt for flere år siden.
Anbefalte innlegg