AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #1 Skrevet 2. desember 2023 Jeg og kjæresten har ikke vært sammen lenge men det vi har hatt mellom oss har vært veldig spesielt for oss begge. Vi har aldri følt for noen det vi føler for hverandre og det vi har sammen er bare helt magisk. Helt frem til jeg fant ut at han har løyet til meg om noe veldig viktig. Ikke utroskap, men hans livssituasjon. Jeg føler meg lurt, tilliten er brutt, jeg har nå prøvd i 2 mnd å klare å stole på han igjen. Men jeg klarer ikke å glemme det faktum at han valgte å lyve, å såre meg, føler meg ikke respektert og jeg føler at han valgte å sette forholdet vårt på spill av å bryte tilliten. Nå har vi kranglet i en hel uke og dette er ikke bra. Vi sårer hverandre fordi jeg føler at han ikke forstår meg og han føler at jeg ikke ser hva han gjør for meg eller gir meg. Det er så vanskelig. Jeg vet ikke om jeg klarer å bli og å stole på han igjen. Samtidig vil jeg ikke gå. Har de siste dagene tenkt kanskje det er best å la han gå, det gjør jævla vondt men det gjør vondt å være med han også. Han er ikke noe drittsekk på noe måte. Han er veldig god mot meg. Men tilliten er brutt og han går i forsvar hver gang jeg tar opp temaet. Jeg forstår at han er lei av å måtte «bevise» seg hele tiden men det er en prossess for meg. Og alt blir feil 🥺 Anonymkode: 7fa7a...a1c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #2 Skrevet 2. desember 2023 Kanskje dere kan ta en pause der du får grublet litt uten å hele tiden skal ta det opp med han igjen? På den måten slipper dere krangling, og dere får begge tid til å reflektere, samt kjenne på et evt. savn. Anonymkode: b7c87...d30 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #3 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje dere kan ta en pause der du får grublet litt uten å hele tiden skal ta det opp med han igjen? På den måten slipper dere krangling, og dere får begge tid til å reflektere, samt kjenne på et evt. savn. Anonymkode: b7c87...d30 Hei. Ts her. Det synes jeg var ett veldig godt forslag. Tror nok at det kan være lurt å være litt fra hverandre sånn at vi kan få litt avstand. 😩 Anonymkode: 7fa7a...a1c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #4 Skrevet 2. desember 2023 Aner jo ikke hva han har løyet om. Men du skriver at dere har ikke vært sammen lenge. Kan han tenke at du ikke var "klar" til å vite om dette enda. Kan det være noe sårt for han sånn at han trengte å bli bedre kjent med deg før det ble fortalt? Anonymkode: 1b829...bfc 3 1
exictence Skrevet 2. desember 2023 #5 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aner jo ikke hva han har løyet om. Men du skriver at dere har ikke vært sammen lenge. Kan han tenke at du ikke var "klar" til å vite om dette enda. Kan det være noe sårt for han sånn at han trengte å bli bedre kjent med deg før det ble fortalt? Anonymkode: 1b829...bfc Tenker og dette. Det var også en god idet å ta pause og tenke for dere selv.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #6 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aner jo ikke hva han har løyet om. Men du skriver at dere har ikke vært sammen lenge. Kan han tenke at du ikke var "klar" til å vite om dette enda. Kan det være noe sårt for han sånn at han trengte å bli bedre kjent med deg før det ble fortalt? Anonymkode: 1b829...bfc Ts her. Han fortalte meg ikke at han nylig gikk gjennom ett brudd, bodde med x-en i flere mnd mens han datet meg. Anonymkode: 7fa7a...a1c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #7 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg og kjæresten har ikke vært sammen lenge men det vi har hatt mellom oss har vært veldig spesielt for oss begge. Vi har aldri følt for noen det vi føler for hverandre og det vi har sammen er bare helt magisk. Helt frem til jeg fant ut at han har løyet til meg om noe veldig viktig. Ikke utroskap, men hans livssituasjon. Jeg føler meg lurt, tilliten er brutt, jeg har nå prøvd i 2 mnd å klare å stole på han igjen. Men jeg klarer ikke å glemme det faktum at han valgte å lyve, å såre meg, føler meg ikke respektert og jeg føler at han valgte å sette forholdet vårt på spill av å bryte tilliten. Nå har vi kranglet i en hel uke og dette er ikke bra. Vi sårer hverandre fordi jeg føler at han ikke forstår meg og han føler at jeg ikke ser hva han gjør for meg eller gir meg. Det er så vanskelig. Jeg vet ikke om jeg klarer å bli og å stole på han igjen. Samtidig vil jeg ikke gå. Har de siste dagene tenkt kanskje det er best å la han gå, det gjør jævla vondt men det gjør vondt å være med han også. Han er ikke noe drittsekk på noe måte. Han er veldig god mot meg. Men tilliten er brutt og han går i forsvar hver gang jeg tar opp temaet. Jeg forstår at han er lei av å måtte «bevise» seg hele tiden men det er en prossess for meg. Og alt blir feil 🥺 Anonymkode: 7fa7a...a1c Jeg synes det er litt interessant å vite hva han løy om ? Også er jeg enig i å ta et pusterom kan være lurt. Prøv og zoome ut. Klarer du å se hvorfor han løy? var det kanskje fordi at han skammet seg over noe? eller ville "det" ha vært noe vanskelig å komme ut å være ærlig om? kunne det ha satt forholdet deres i "fare" ? Og aller helst ville han bare late som om det ikke eksisterte, så forholdet deres skulle holdes trygt? Eller handeler det om at han drakk seg dritings å sendte dick pick ? (aner ikke... ) Var det en tabbe han gjorde ? Litt vanskelig når du ikke sier hva han gjorde, synes jeg. Anonymkode: 9f955...504
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #8 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er litt interessant å vite hva han løy om ? Også er jeg enig i å ta et pusterom kan være lurt. Prøv og zoome ut. Klarer du å se hvorfor han løy? var det kanskje fordi at han skammet seg over noe? eller ville "det" ha vært noe vanskelig å komme ut å være ærlig om? kunne det ha satt forholdet deres i "fare" ? Og aller helst ville han bare late som om det ikke eksisterte, så forholdet deres skulle holdes trygt? Eller handeler det om at han drakk seg dritings å sendte dick pick ? (aner ikke... ) Var det en tabbe han gjorde ? Litt vanskelig når du ikke sier hva han gjorde, synes jeg. Anonymkode: 9f955...504 Skrev over deg hva han løy om 🤪 Anonymkode: 7fa7a...a1c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #9 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ts her. Han fortalte meg ikke at han nylig gikk gjennom ett brudd, bodde med x-en i flere mnd mens han datet meg. Anonymkode: 7fa7a...a1c Jeg forstår deg. Og jeg forstår han. Har også en som ikke nevnte at han bodde med ei før han tok kontakt med meg. Når jeg oppdaget det, så avsluttet jeg kontakten, og sa han bare måtte finne ut hva som ble best å gjøre for han og barnet. Han dukket opp igjen noen mnd senere som singel. Jeg å han har en lang historie, (gidder ikke å gå innpå den.) Men, vi har en kontakt som er helt unik og spesiell... Han, har såret meg... Men, jeg kommer til å gi han en sjanse. For det vi har er ikke noe man opplever særlig ofte. Faktisk har jeg aldri hatt en sånn kontakt med noen andre enn han. Han var jo redd, for at jeg ikke ville snakke med han. (Noe som er helt riktig). Anonymkode: 9f955...504 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #10 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg forstår deg. Og jeg forstår han. Har også en som ikke nevnte at han bodde med ei før han tok kontakt med meg. Når jeg oppdaget det, så avsluttet jeg kontakten, og sa han bare måtte finne ut hva som ble best å gjøre for han og barnet. Han dukket opp igjen noen mnd senere som singel. Jeg å han har en lang historie, (gidder ikke å gå innpå den.) Men, vi har en kontakt som er helt unik og spesiell... Han, har såret meg... Men, jeg kommer til å gi han en sjanse. For det vi har er ikke noe man opplever særlig ofte. Faktisk har jeg aldri hatt en sånn kontakt med noen andre enn han. Han var jo redd, for at jeg ikke ville snakke med han. (Noe som er helt riktig). Anonymkode: 9f955...504 Det er det vi to har. Har aldri opplevd noe så spesielt med noen som jeg har opplevd med han her. Og det er gjensidig. Men det gnager i meg at han løy til meg og lurte meg i flere måneder. Samtidig vet jeg at hvis jeg går fra han, kommer jeg kanskje aldri til å finne en sånn spesiell kontakt med noen igjen. Som du sier, det er ikke noe men finner hver dag. Jeg vet at han løy fordi han var redd for at jeg ville gå fra han. Men jeg synes det er egoistisk, og verst av alt. At ærlighet ikke alltid kommer først for han. 😕 Anonymkode: 7fa7a...a1c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #11 Skrevet 2. desember 2023 Jeg synes alltid at man skal gi folk en sjanse til. Om dette er så unikt, så ville jeg virkelig forsøkt å tilgi, og legge det bak meg. Men ville sikkert også tatt litt avstand i mellomtiden. Anonymkode: eabcf...6d8
LadeJarl Skrevet 2. desember 2023 #12 Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Han fortalte meg ikke at han nylig gikk gjennom ett brudd, bodde med x-en i flere mnd mens han datet meg. Anonymkode: 7fa7a...a1c Hva hadde skjedd hvis han fortalte deg det da dere møttes?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #13 Skrevet 2. desember 2023 Ja, det er hardt å la en du elsker gå. Vær sikker på at du gjør det rette.jeg sørger ennå etter 27 år..tror jeg går i graven som gammel med sorgen.. kommer ikke over han. Snakker aldri om han til noen. Ingen skjønner ar jeg fortsatt sørger over han. Det gjør vondt å høre eller se han. Flykter for å slippe å ha noe med han. Takler ikke å se han. Anonymkode: 42e12...ec2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #14 Skrevet 2. desember 2023 LadeJarl skrev (53 minutter siden): Hva hadde skjedd hvis han fortalte deg det da dere møttes? Jeg hadde forstått det og støttet han. Vi hadde en ekstrem spesiell kjemi og så mye forståelse for hverandre. Jeg føler at en del av det ble ødelagt fordi han løy. Jeg føler på en måte at han ikke hadde tillit til meg å fortelle meg det. Og det sårer meg også. I tillegg til at jeg føler han ikke respekterer eller satte pris på det vi hadde og satte det på spill…. Vet ikke helt, klarer ikke lenger å sortere følelsene mine og jeg er veldig forvirret. Det er jo en blanding av skuffelse, sinne, tristhet og ja… virkelig ikke enkelt 😕 Anonymkode: 7fa7a...a1c
LadeJarl Skrevet 3. desember 2023 #15 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde forstått det og støttet han. Vi hadde en ekstrem spesiell kjemi og så mye forståelse for hverandre. Jeg føler at en del av det ble ødelagt fordi han løy. Jeg føler på en måte at han ikke hadde tillit til meg å fortelle meg det. Og det sårer meg også. I tillegg til at jeg føler han ikke respekterer eller satte pris på det vi hadde og satte det på spill…. Vet ikke helt, klarer ikke lenger å sortere følelsene mine og jeg er veldig forvirret. Det er jo en blanding av skuffelse, sinne, tristhet og ja… virkelig ikke enkelt 😕 Anonymkode: 7fa7a...a1c Tror jeg forstår hva du føler..at hele opplevelsen av samhørighet var en løgn?..og du føler deg ensom.. lurt? Hva tror du han trodde ville skjedd hvis han fortalte sannheten i starten på relasjonen deres?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #16 Skrevet 3. desember 2023 LadeJarl skrev (6 minutter siden): Tror jeg forstår hva du føler..at hele opplevelsen av samhørighet var en løgn?..og du føler deg ensom.. lurt? Hva tror du han trodde ville skjedd hvis han fortalte sannheten i starten på relasjonen deres? Han sier at han var redd for at jeg skulle gå fra han. Og at van ville vente med å si det til han var 100% sikker på at det var oss og at han var sikker på å ikke miste meg. Men det gikk jo ikke etter planen fordi jeg fikk en skikkelig ekkel magefølelse om at det er noe som ikke stemmer. Og han måtte si det til slutt. Etter det, har vi hatt det veldig fint når vi er sammen. Ikke mye som har endret seg der. Men, når jeg er alene så har jeg det ikke bra. Jeg tenker mye på det og det er slitsomt å ha det sånn. 🥺 Anonymkode: 7fa7a...a1c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #17 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts her. Han fortalte meg ikke at han nylig gikk gjennom ett brudd, bodde med x-en i flere mnd mens han datet meg. Anonymkode: 7fa7a...a1c Seriøst: han var singel og ville bare fått minuspoeng for å bo med eksen og det er noe mange må i lange tider i disse dager fordi det er vanskelig å få solgt boliger og de færreste har råd til å betale på 2 boliger. Syns du er vel ego og dramatisk. Han har jo bare gjort seg ferdig med forrige kapittel. Det angår jo ikke deg engang. Anonymkode: c88cb...152 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #18 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts her. Han fortalte meg ikke at han nylig gikk gjennom ett brudd, bodde med x-en i flere mnd mens han datet meg. Anonymkode: 7fa7a...a1c Men herregud jente, kvitt deg meg dritten. Han bare bruker deg… Anonymkode: a758e...3ab
LadeJarl Skrevet 3. desember 2023 #19 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sier at han var redd for at jeg skulle gå fra han. Og at van ville vente med å si det til han var 100% sikker på at det var oss og at han var sikker på å ikke miste meg. Men det gikk jo ikke etter planen fordi jeg fikk en skikkelig ekkel magefølelse om at det er noe som ikke stemmer. Og han måtte si det til slutt. Etter det, har vi hatt det veldig fint når vi er sammen. Ikke mye som har endret seg der. Men, når jeg er alene så har jeg det ikke bra. Jeg tenker mye på det og det er slitsomt å ha det sånn. 🥺 Anonymkode: 7fa7a...a1c Jo men jeg forstår deg, selve limet..tilliten i forholdet er borte og hans problemløser- mannehjerne forstår bare ikke problemet.. Du skriver i svaret her at dere har det fint når dere er sammen men i HI at dere har kranglet en hel uke?... Jeg tror du skal vise han denne tråden og spesiellt det du har skrevet.. Og jeg tror det dere har er ALT for bra til å sette over styr fordi mannen var usikker mens han sto oppe i et samlivsbrudd som krevde mye av energien og tankene hans... Gå og hold rundt ham og si du elsker ham så snakker dere om det som skjedde som voksne som vil hverandre godt.. 3
Amistad Skrevet 3. desember 2023 #20 Skrevet 3. desember 2023 Tror du har en mann / gutt som trodde han gjorde det rette. Han så nok ikke dette på løgn og tillitsbrudd, men mer redd for å miste sjansen på ei jente som deg. SÅ han valgte å ikke si noe om bosituasjonen hans på nåverende tidspunkt. Er ganske sikker på at det kunne vært en hel del eksempler du sikkert ikke ville delt med ham helt i starten ... så kanskje hvis dette er det eneste du er knust for, og alt annet med ham er riktig, at du skal prøve å se dette fra en annen vinkel enn løgn og tillitsbrudd. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå