Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han ikke interessert eller kan det være at han har "døren åpen på gløtt"? Har sendt to meldinger men ingen svar… 

Anonymkode: d40eb...9fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.. vil nok dessverre ikke tro at han er interessert dersom han ikke svarer deg 🙈

Anonymkode: 179fe...1c5

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, ta et hint.

Anonymkode: a3226...de0

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde han vært interessert, så hadde du garantert visst det.. 

Anonymkode: 40b37...a68

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Spørs jo hvor lenge det er snakk om..?

Fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg legger meg sjekker jeg telefonen kanskje 2-3 ganger maks. Om helgen sjekker jeg bare telefonen når jeg våkner og når jeg legger meg, og jeg svarer ikke på meldinger om natta..

Hva med å ringe han å spørre han hva han føler?

- Mann i 30åra.

Anonymkode: 750b9...2ef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg legger meg sjekker jeg telefonen kanskje 2-3 ganger maks. Om helgen sjekker jeg bare telefonen når jeg våkner og når jeg legger meg, og jeg svarer ikke på meldinger om natta..

- Mann i 30åra.

Nei, man ringer ikke når man har sendt 2 meldinger uten å få svar, da mangler man sosiale antenner.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

- Mann i 30åra.

Men dette er unormalt. 

De fleste ser ofte på telefonen sin.

Anonymkode: 62dda...2ba

• Liker 2
Skrevet

hvis du sendte to meldinger etter hverandre for et kvarter siden, så kan du gjerne gi ham litt mer til til å reagere før du begynner å tvile. 

Hvis du sendte en melding på mandag og nr. to på torsdag, og du fremdeles ikke har fått svar.. tja.. da er han muligens ikke så interessert. 

Skrev du forresten noe som krever svar? Altså, spurte du om noe? Hvis du sendte to "søte" utsagn, å kan det jo hende at han smilte for seg selv og syntes det var koselig, men ikke vet hva han skal svare på det. "OK" blir jo da kanskje også feil 

Anonymkode: af680...c68

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men dette er unormalt. 

De fleste ser ofte på telefonen sin.

Det er nok flere enn du tror som et avslappet forhold til telefonen sin. Har inntrykk av at det blir mer og mer vanlig. Folk er lei å måtte være online og tilgjengelig absolutt hele tiden.

Anonymkode: 52e57...07d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Folk er lei å måtte være online og tilgjengelig absolutt hele tiden.

skriver under på denne tvert! 

Jeg har rett til å være offline!! 

• Liker 4
Skrevet

Hvor lang tid da? Og har han lest meldingene? Har han lest de, så er han garantert ikke interessert. Men er ikke meldingene åpnet, er det da fullt mulig han bare er opptatt 

Anonymkode: a5250...648

• Liker 1
Skrevet

99,9% av oss har mobilen limt til nesa. Såklart han har sett meldingen, åpne og lest. 

Noe annet er bare tøys og tull vi sier for å lage oss håp.

Anonymkode: c75af...e0f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Han finnes ikke interessert. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

skriver under på denne tvert! 

Jeg har rett til å være offline!! 

Selvsagt. 

Og hun har rett til å søke noen som viser at de kommuniserer med henne. 

Anonymkode: d14cf...8b1

• Liker 1
Skrevet

Mangler en del relevant info her, for å kunne vurdere ståa (sannheten vet vel bare han). 
F.eks hvor lenge siden du sendte meldingene, og om de var tett i tid eller det gikk dager i mellom de. 

Om det er lenge siden du sendte de, så er han neppe interessert om han ikke svarer.  
Om du sendte to mld i formiddag, er det en viss åpning for at han kan svare enda. 

Skrevet

Jeg sendte melding med noen dagers mellomrom. Ingen svar. 
Var bare en enkel melding. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg sendte melding med noen dagers mellomrom. Ingen svar. 
Var bare en enkel melding. 

Da er han ikke interessert, og du burde gå videre.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

99,9% av oss har mobilen limt til nesa. Såklart han har sett meldingen, åpne og lest. 

Noe annet er bare tøys og tull vi sier for å lage oss håp.

Anonymkode: c75af...e0f

Nei, det har vi ikke. Er jeg med barna legger jeg fra meg mobilen. Er jeg på jobb ser jeg meldingen og svarer når jeg kommer hjem, slik at det ikke forstyrrer mer av arbeidsdagen. Er mange som ikke svarer på private meldinger hele dagen, men det gjelder nok kun menn.

Det er hovedsaklig damer som er klistrer til telefonen. Vi kan ikke lenger ha måltid sammen som familie fordi kona hele tiden "må bare svare denne "viktige" meldingen"...hun forsvinner stadig inn i sin egen verden og det er ikke mulig å holde en normal samtale uten at den blir forstyrret av den jævla telefonen......

Anonymkode: 09ec3...abc

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er nok flere enn du tror som et avslappet forhold til telefonen sin. Har inntrykk av at det blir mer og mer vanlig. Folk er lei å måtte være online og tilgjengelig absolutt hele tiden.

Anonymkode: 52e57...07d

Bare tull.

Ikke tilgjengelig, er for folk uten venner, viktig jobb, fritidsaktiviteter osv

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

ikke mulig å holde en normal samtale uten at den blir forstyrret av den jævla telefonen......

galskap og mangel på respekt overfor deg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...